Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از بازگرداندن ۲۱ هزار و ۲۲۴ خودرو از ورودی‌های استان در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ازاصفهان، با اشاره به طرح ممنوعیت تردد در دو هفته گذشته، اظهار داشت: تردد‌ها در 12 ورودی استان اصفهان در این بازه زمانی کنترل شد و تا پنجم شهریور ماه نیز ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح ورود خودرو‌های غیربومی به این استان و خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های استان اصفهان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز دوشنبه انجام شده است، گفت: در طول اجرای طرح 21 هزار و 224 خودرو از ورودی‌های استان اصفهان بازگشت داده شدند.

وی ادامه داد:  به 24 هزار و 343 هزار خودرو تذکر لسانی، برای 3209 خودرو جریمه یک میلیون تومانی و برای 7 هزار و 50 خودرو نیز جریمه 500 هزار تومانی اعمال شده است.

محدودیت‌های تردد نتیجه‌بخش بود/ استان اردبیل از وضعیت بحرانی کرونا خارج شدمشکل صادرات تره‌بار از مرز خسروی رفع شد /تردد روزانه 300 کامیون از مرز خسرویشرایط صدور "مجوز تردد بین‌استانی" اعلام شد

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: همچنان ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است اما تردد در بیرون‌شهر مجاز است به این‌صورت اگر فردی از اصفهان که شهری قرمز است می‌تواند برای انجام کاری به مورچه خورت مراجعه کند ولی وارد شهر دیگری نمی‌تواند بشود.

وی با اشاره به تلاش همگانی برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در مجامع شلوغ و پرهیز سفر وظیفه هر فردی است و  از رانندگان هم درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کنند تا انشاءالله با یاری یکدیگر بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم.

انتهای پیام/166/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ممنوعیت تردد استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم

در ادامه حمایت‌های مردمی مناطق مختلف جهان از غزه و مردم فلسطین، صدها نفر از مردم آمریکا ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

به گزارش مشرق، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • (تصاویر) نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌ در اصفهان
  • فیلم/ وضعیت فرودگاه اصفهان پس از بازگشت تمام پروازها
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • فیلم/ طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم