Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول ارشد اسرائیلی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به تلاش برای تقویت منافع شخصی‌ خود در پی دیدار اخیر وی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین متهم کرد؛ دیداری که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول ارشد اسرائیلی نزدیک به نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم اعلام کرد، بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی او دولتی را در داخل دولت اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دیدار او با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلایل امنیتی بوده پس چرا بیانیه مطبوعاتی را درباره آن صادر کرد؟

این مسئول اعلام کرد: هدف از این اقدام او تقویت منافع سیاسی‌ خودش است. او از پستش برای این هدف استفاده می‌کند. اگر دولت سقوط کند به دلیل رفتار گانتس است.

در مقابل، منابع نزدیک به گانتس اعلام کردند: این نشست اهداف امنیتی واضحی دارد و با اطلاع نخست وزیر و موافقت او انجام شده است. هیچ گونه پوشش رسانه‌ای وجود نداشت و هیچ عکس یا ویدیویی از نشست همانطور که درباره نشست‌های مشابه وجود دارد منتشر نشد.

به گفته این شبکه از زمان تشکیل دولت جدید اسرائیل، حساسیتی در داخل ائتلاف دولتی نسبت به گانتس وجود دارد. او در چندین مناسبت اعلام کرده بود که دلیل برکناری دولت سابق است و اجازه تشکیل دولت جایگزین را داده است.

این شبکه اعلام کرد، این اولین باری نیست که گانتس در داخل دولت اشتباه می‌کند او قبلا هم خواهان تشکیل کمیته تحقیقات درباره پرونده زیردریایی‌ها شده بود.

این شبکه گزارش داد: بنت در پی این دیدار گانتس را به خاطر رفتارش مجازات و او را از سخنرانی به اسم دولت در کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره ایران منع و شخصیت دیگری را به جای او مکلف کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست اقدامی فوری برای مقابله با جنایت نسل‌کشی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود، انجام دهند و سران صهیونیستی را محاکمه کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین در واکنش به گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین کافی است تا بدانیم دلایل کافی وجود دارد که نشان می‌دهد ارتش اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی مرتکب جنایت نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین شده است.

حماس تاکید کرد که این امر جامعه بین‌المللی و سازمان ملل را در برابر یک آزمون واقعی برای حمایت از بشریت و پذیرش مسئولیت‌های خود جهت جلوگیری از نسل‌کشی که مردم فلسطین از دهه‌ها قبل با آن مواجهند، قرار می‌دهد.

این جنبش همچنین از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا سکوت خود را شکسته و اقدامی فوری برای محاکمه سران اشغالگر به خاطر جنایت نسل کشی و پاکسازی نژادی که در برابر چشم و گوش جهانیان علیه ملت فلسطین در نوار غزه مرتکب می‌شوند، انجام دهد.

گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم غزهابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش خشونت علیه زنان فلسطینی

در ادامه گزارش‌های منتشر شده توسط کارشناسان و مسئولان سازمان ملل درباره جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، دیروز «فرانچیسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین در گزارشی که به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه داد، گزارشی جامع از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری را به شورای حقوق بشر در ژنو ارائه و تاکید کرد که اسرائیل مرتکب جنایت نسل‌کشی علیه فلسطینیان شده است.

این گزارش نشان می‌دهد جنایت نسل‌کشی علیه مردم غزه تحت دستورات روشن و هماهنگ مقامات اسرائیلی انجام می‌شود. جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین از 7 اکتبر آغاز نشده بلکه این جنایات، امتداد مراحل پاکسازی نژادی فلسطینیان بوده و در واقع این روند از سال 1947 تا 1949 انجام و دوباره در سال 1967 یعنی زمانی که اسرائیل کرانه باختری و شرق آن را اشغال کرد، تکرار شد.

بر اساس این گزارش اتهامات اسرائیل علیه حماس مبنی بر استفاده این جنبش از مردم غزه به عنوان سپر انسانی بی‌اساس بوده و صحت ندارد. اسرائیل طرفی است که از غیرنظامیان غزه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و همه چیز را در این منطقه از جمله کلیساها و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها هدف قرار می‌دهد. مقامات اسرائیلی کلیساها، مساجد، بیمارستان‌ها، تاسیسات سازمان ملل در غزه و بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را هم مرتبط با حماس کرده و آنها را مورد هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش چین به اتهامات آمریکا و انگلیس
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • لزوم تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونیست
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی حماس
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • شیخ نبیل قاووق: آمریکا شریک جنایت‌ها در غزه است
  • گانتس: قطعنامه شورای امنیت برای ما بی‌اهمیت است