Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح فاز اول پروژه مسکن مهر ولایت ارتش که با حضور امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از مسوولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی برگزار شد؛ اظهار داشت: خدمات درخشان و چشمگیر ارتش در بحرانها و آوردگاه های مختلف تبلور عینی و مصداق بارز شعار «ارتش فدای ملت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه، خالصانه و فداکارانه ارتش و نیروهای مسلح در بحران های زلزله، سیل و کرونا گفت: در زلزله کرمانشاه از شروع عملیات امداد و نجات تا بازسازی، ارتش پیشگام و کنار مردم بود و این نیروی ولایت‌مدار برای نجات و کمک به مردم از توان خود استفاده کرد که یادآور می شوم بی شک این خدمات در تاریخ ماندگار و فراموش نمی شود.

نماینده عالی دولت در استان از امیر دکتر حیدری به عنوان فرماندهی شجاع، ولایتمدار، مردمی، با شهامت و برنامه محور نام برد و تأکید کرد: امیر دکتر حیدری در این مقطع چهار ساله که در خدمت مردم کرمانشاه بودم منشا خدمات بزرگی بود و مطمئنم تحول عظیمی نیز در نیروی زمینی ارتش نیز ایجاد کرده است.

وی افزود: برخودم وظیفه می دانم از تلاش های فرماندهی نیروی زمینی ارتش، قرارگاه منطقه ای غرب و دستگاه های اجرایی خدمات رسان به منظور آماده سازی ۱۰۰ واحد در کمترین زمان ممکن از پروژه عظیم هزار و ۲۲ واحدی که تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد، تقدیر و تشکر کنم.

بازوند تأکید کرد: هر جایی مردم انتظار داشتند نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی کنار مردم بودند و در میدان به ویژه در زلزله، سیل و کرونا با تمام قوا به کمک کادر درمان آمدند به گونه ای که امروز شاهد کار جهادی و انقلابی برای راه اندازی بیمارستان های سیار و تخصصی در اکثر استانها برای درمان بیماران کرونایی هستیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ تخت بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد؛ بیان داشت: ۲۰ تخت دیگر هم با دستور امیر حیدری تجهیز و آماده خدمات رسانی می شود و در این شرایط دشوار که روزانه هزار و ۵۴۰ بستری  و ۱۲ یا ۱۳ فوتی داریم که بسیار نگران کننده است مقرر شده در یکی از شهرستانها ارتش یک بیمارستان سیار دیگر را راه اندازی کند.

پروژه مسکن هزار و ۲۲ واحدی مهر ولایت شهید ادیبیان کرمانشاه در ۱۸ هکتار و در شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب از نیمه دوم سال ۹۸ آغاز و در شهریورماه ۱۴۰۱ هر سه فاز آن تکمیل و به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیریت بحران مسکن کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیریت بحران مسکن کرمانشاه نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف