Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای برای مقابله ‌با کرونا با همه قوا پای هستیم، گفت:‌ ‌‌برای احداث بیمارستان‌های تنفسی در کوتاه‌ترین زمان آمادگی داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از بیمارستان 520 ارتش اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا دامن‌گیر بیشتر آحاد جامعه شده و نیروی زمینی با عنایت الهی و اوامر مقام معظم رهبری به صورت کامل پای کار بوده تا خدمتگزار صادق مردم در عرصه سلامت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کرمانشاه به گردن نظام جمهوری اسلامی به عنوان خط مقدم دفاع مقدس حق دارد بیان کرد: بیمارستان منطقه‌ای ارتش در کرمانشاه با نام بیمارستان 520 در خدمت سلامت جامعه است و بیش از 50 بیمار کرونا در این بیمارستان بستری هستند و مراجعان بسیاری نیز برای دریافت دارو دارد.

حیدری افزود: در این بیمارستان پست واکسیناسیون فعال شده که هفت خط ثابت و دو خط خودرویی دارد و آمادگی داریم که تخت‌های بیمارستانی را توسعه بدهیم و در یکی از شهرهای استان کرمانشاه که وضعیت شیوع بیماری بدتر است بیمارستان صحرایی برپا کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش 28 بیمارستان تخصصی با 6 گردان بهداشت و درمان و 12هزار کادر پزشکی در اختیار دارد خاطرنشان کرد: این جمعیت کاملاً در خدمت سلامت جامعه و به‌ویژه موضوع بیماری کرونا هستند و پستهای قرنطینه پیش و پس از بیمارستانی توسط ارتش در استان‌هایی که نیاز دارند برپا شده است.

فرمانده نزاجا با اشاره به فناوری احداث بیمارستان تنفسی در کوتاه‌ترین زمان گفت: در این راستا 8 بیمارستان تخصصی 100 تخت خوابه در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، اصفهان و گیلان افتتاح شده و نهمین و دهمین بیمارستان نیز در حال افتتاح است و براساس نیاز کرمانشاه آمادگی افتتاح در این استان وجود دارد.

8400 نفر در بیمارستان ارتش واکسینه شدندبیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در رشت برپا شدبیمارستان صحرایی کاشان با کمک ارتش برپایی می‌شود

حیدری در مورد مراکز واکسیناسیون ارتش گفت: در موضوع تزریق واکسن از تهران تا سایر شهرستان‌ها، هر جا درخواست مرکز وجود داشته توسط ارتش اجابت شده و اگر درخواست جدیدی وجود داشته باشد اجابت می‌کنیم و آمادگی احداث 20 تا 50 پست واکسیناسیون را در هر استان داریم.

انتهای پیام/831/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور