Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران ۱۲ واحد از ۵۷ واحد مسکونی ویژه نیازمندان که به همت سازمان بسیج مستضعفین در برخی روستاهای کشور ساخته شده است با حضور رییس این سازمان در روستای ظهیرآباد ورامین به بهره‌برداری‌ رسید.

به گزارش ایسنا، افتتاح ۵۷ منزل مسکونی امروز سه‌شنبه نهم شهریور ماه با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در راستای محرومیت زدایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این مراسم که به صورت پایلوت در روستای ظهیرآباد بخش جوادآباد برگزار شد، ۱۵ واحد منزل مسکونی در شهرستان ورامین ، ۱۲ واحد منزل مسکونی در منطقه زلزله زده سی سخت ، ۲۴ واحد منزل مسکونی در شهرستان پردیس ، سه واحد منزل مسکونی در پیشوا ، دو واحد منزل مسکونی در شهرستان ملارد و یک واحد منزل مسکونی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد.

این منازل مسکونی که به همت سازمان بسیج مستضعفین ساخته شده است به افراد و خانواده‌های کم‌ برخوردار واگذار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساخت مسکن محرومان بنياد مستضعفان ورامین واحد منزل مسکونی در شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری