Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۱۷ مردادماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

شرکت‌کنندگان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران براساس جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و به‌صورت حضوری (در برخی استان‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانسی) و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰  جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، اذان و همسرایی و همخوانی قرآن کریم به رقابت می‌پردازند؛ خواهران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در دو رشته اذان و همسرایی و همخوانی قرآن کریم به رقابت نمی‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، داوری در دو رشته دعاخوانی و همسرایی و همخوانی قرآن کریم پس از ضبط آثار در استان‌ها، به‌صورت متمرکز در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام خواهد شد.

استفاده از داوران «طرح ساماندهی داوران قرآن کریم» در مرحله شهرستانی و استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران مسابقات قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مهدی ارباب‌نیا گفت: در مراحل مرمتی انجام شده تاکنون بخش‌هایی که از لحاظ سازه‌ای و ایستایی غیر قابل نگهداری بود و همچنین مرمت‌های غیراصولی دوره‌های مختلف که باعث سنگینی پل شده بود، برداشته شد. او افزود: پس از اقدامات فنی استحکام بخشی و اجرای قسمت پایه‌ها و پایین پل، طاق پل مطابق با الگوی قدیمی سازه به شکل پر (ضربی) اجرا شد و اکنون قسمت‌های فوقانی طاق به شکل رومی اجرا می‌شود. بنای اولیه این پل بر اساس برخی مستندات تاریخی به دوران سلجوقی برمی‌گردد که در دوران شاه عباس صفوی تکمیل و تعمیر شده و رونق یافته است.  این پل با نام پل دختر، پل شاه‌عباسی، پل تاریخی کرج و پل خاتون شناخته می‌شود که بر اساس مستندات تاریخی نام خاتون را می‌توان قدیمی‌ترین نام این پل و منسوب به دوره سلجوقی عنوان کرد.  پل تاریخی کرج در سال ۱۳۷۹ با شماره ۳۵۰۱ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان