Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:02:04 GMT

بهترین کلاس های آنلاین برای کنکور ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۱۰۳۸

بهترین کلاس های آنلاین برای کنکور ۱۴۰۱

اما همین آنلاین بودن کلاس ها باعث می شود تا به سختی با مزایا و معایب هر کدام آشنا شویم و انتخابی مناسب داشته باشیم. اگر که این آموزش ها برای کنکور باشد که خیلی مهم تر هستند و انتخاب بهترین کلاس کنکور یکی از مهم ترین تصمیمات شما خواهد بود.

 

 

بهترین کلاس کنکور آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟

استفاده از پلت فرم مناسب

یکی از بزرگ ترین مشکلات در کلاس های آنلاین، قطعی های پی در پی و یا دریافت صدا و تصویر با کیفیت بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اشکالات به موارد مختلفی بستگی دارد ولی یکی از اصلی ترین آنها پلت فرمی است که در فضای آن کلاس برگزار می شود. کلاس کنکور آنلاین باید در محیطی اجرا شود که فضای هاست آن مناسب باشد، نیاز ضروری به اینترنت پر سرعت نداشته باشد، امکان ارسال فایل به صورت نامحدود باشد، حجم ترافیک مصرفی متناسب باشد و .. .

دسترسی به فایل کلاس

خیلی از آموزشگاه ها پس از اتمام کلاس، فایل مربوط به آن کلاس را در اختیار دانش آموزان قرار نمی دهند. قبل از ثبت نام مطمئن شوید که فایل پس از هر کلاس در دسترس شما قرار خواهد گرفت و یا امکان دانلود آن وجود دارد.

ارتباط با اساتید

ارتباط شما با اساتید نباید محدود به همین کلاس کنکور مجازی باشد و پس از قطع هیچ راه ارتباطی برای پرسش سوال نداشته باشید. حتما از مدیران آموزشی راه ارتباطی مانند آدرس ایمیل و یا آیدی شبکه اجتماعی را بخواهید تا بتوانید سوالات خود را از آنها بپرسید.

غرب آنلاین، بهترین کلاس کنکور مجازی

یکی از آموزشگاه هایی که برای کنکور 1400 کلاس های آنلاین را به خوبی برگزار کرد، غرب آنلاین بود. این آموزشگاه با برگزاری کلاس آنلاین کنکور به صورت زنده و یا فروش دوره ها با هزینه ی مناسب شما را آماده ی کنکور 1401 می کند. همچنین اساتید مجربی نیز با این کارد آموزشی همکاری می کنند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

استاد کبیری که از استادان با تجربه ی 23 ساله در درس شیمی هستند، مدیریت این آموزشگاه را بر عهده دارند. آقای کبیری همچنین  مدرس سمپاد و مدارس خاص و برگزار کننده بزرگترین همایش  و نکته تست های شیمی کنکور هستند.

استاد سزاوار مدرس درس زیست، استاد مرادی مدرس درس ریاضی، استاد صیدی و زنگنه مدرس درس فیزیک، استاد علیمرادی مدرس درس ادبیات و استاد زارع مدرس درس عربی، از دیگر اساتید این کادر با تجربه هستند.

همچینین یکی از افتخارات این مجموعه داشتن رتبه های برتر در سال 1400 است که بیش از 70 درصد دانش آموزان از این آموزشگاه رضایت داشتند.

مزیت های برگزاری کلاس کنکور آنلاین

صرفه جویی در زمان

یکی از دغدغه های کنکوری ها کم آوردن زمان برای درس خواندن است و رفت و آمد از خانه به مدرسه و آموزشگاه ها یکی از مهم ترین دلایل تلف شدن وقت است. زمانی که کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شوند، کمک بزرگی به ذخیره سازی زمان و جلوگیری از هدر رفتن آن می شود.

صرفه جویی در هزینه

چون کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود هزینه ی کمتری برای شما خواهد داشت. هم هزینه برای پرداخت به آموزشگاه و هم هزینه ی حمل و نقل بسیار پایین می آید.

افزایش آرامش دانش آموز

بودن در جو کلاس های حضوری و مواجه شدن با دانش آموزان دیگر بخصوص در ماه های نزدیک به کنکور می تواند بشدت استرس زا باشد. زمانی که شما در محیط آرام خانه ی خود و در اتاقی ساکت در کلاس های آنلاین کنکور شرکت می کنید آرامش و تمرکز بیشتری خواهید داشت.

زمان را از دست ندهید

در آخرین ماه تابستان بهتر است هر چه زودتر تصمیم خود را نهایی کنید و بهترین کلاس کنکور را انتخاب کنید تا رتبه ای عالی بدست آورید. پس با توجه به ویژگی و مزیت های گفته شده و معرفی آموزشگاه برتر، درس خواندن برای رسیدن به موفقیت را همین الان آغاز کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان کلاس های آموزشی مزایا بهترین کلاس کنکور کلاس های آنلاین مدرس درس کلاس ها ی کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر «لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر» در دو بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان آذربایجان غربی برگزار و داوری می شود.

او اضافه کرد: در این زمینه معیار و ترازی که تعیین و ابلاغ شده است در واقع مراکز و آموزشگاه‌های تحت پوشش را متناسب با آن به سمت تولید آثار فاخر در چارچوب‌های گوناگون سوق می‌دهد و براساس همین معیارها، وقتی سنجش آثار و مقایسه آنها با یکدیگر انجام بشود، امیدواریم این روند سبب شود که هنرآموزان، هنرمندان و هنرجویان رشته‌های مختلف، سطح دانشی و اجرایی شان را به سطح بهترین‌های این المپیاد نزدیک کنند.

نوروزی گفت: اما کارکرد دیگر این المپیاد نمایش توانمندی مجموعه‌های آموزشی در تربیت نسل هنری است، همین که المپیاد به آوردگاهی بزرگ در سطح ملی برای نشان دادن استعدادها، خلاقیت‌ها و توان علمی و فنی هنرمندان، هنرجویان، مربیان، مدرسان آموزشگاه‌ها و هنرستان‌های هنر تبدیل می‌شود در نهایت منجر به ارتقاء کیفی آموزش و دیده شدن آنها در فضایی گسترده خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تجربه‌های پیشکسوتان نیز در این مورد امری ضروری است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم این مهم از سوی شورای سیاستگذاری نخستین المپیاد ملی اموزش هنر در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گرفته و از توانمندی این عزیزان بهره‌مند است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی