Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی ۳ بر صفر چین را شکست داد تا بدون باخت حتی در یک ست به نیمه نهایی رسید. هادی رضایی سرمربی تیم ملی ایران پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود. چین آمده بود که حداقل یک ست پیروز شود اما ما به انچه می‌خواستیم رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: چین خوب بازی کرد و حریف سرسختی نشان داد. 

رضایی درباره دریافت کارت زرد از دارو نیز گفت: داور کم تجربه بود و در ست دوم کمی بازی را بهم ریخت. در سی سال گذشته این شاید دومین کارت زرد من بود. 

وی درباره مصدومیت گلستانی نیز گفت: گلستانی از ناحیه دست شکستگی دارد و امیدواریم که بازی فینال برسد. 

رضایی با اشاره به بازی نیمه نهایی تصریح کرد: با توجه به جدول ما با بوسنی بازی خواهیم کرد و تمام تمرکز ما بر این بازی است امیدوارم که بازی خوبی باشد. 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه به فینال و کسب عنوان قهرمانی فکر نمی‌کند، تاکید کرد: فعلا همه تمرکز ما روی نیمه نهایی است. هرچند مدال طلا هم تضمین شده نیست. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سه‌شنبه بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در حالی برگزار می‌شود که پنج بازیکن بارسا در خطر محرومیت قرار دارند: فرانکی دی یونگ، فران تورس، ژوائو فلیکس، رونالد آرائوخو و لامین یامال پنج نفری هستند که بازی فرضی نیمه نهایی مقابل اتلتیکو مادرید یا بروسیا دورتموند را با یک کارت زرد دیگر از دست خواهند داد. 

طبعا آنها در این دوئل سرنوشت‌ساز مقابل پاریسی‌ها باید بسیار مراقب و متمرکز باشند. بخش مثبت در صورت جریمه نشدن آنها این است که در صورت صعود بارسا، تمام کارت‌های زرد برای نیمه نهایی پاک خواهند شد. کسانی که مطمئناً به دلیل محرومیت سه‌شنبه در میدان حضور نخواهند داشت، سرخی روبرتو و کریستنسن هستند.

در پی اس جی نیز ویتینیا، اوگارته، اشکرینیار و لوکاس هرناندز در خطر محرومیت هستند. لازم به ذکر است که بارسا بازی رفت را در پاریس 2-3 برنده شد.

دیگر خبرها

  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!