Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر رفع نقایص موجود و تعمیر دستگاه‌های معیوب سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه در زمان مقرر، بر پیگیری افزایش تعداد یخچال‌ها و ظرفیت این سردخانه تاکید به عمل آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، چند روزی است که روزانه بین 30 تا 40 نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهند و وضعیت نگران‌کننده‌ای در آذربایجان‌غربی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شیوع بیماری کرونا تعداد پنج هزار و 514 نفر در کل آذربایجان‌غربی قربانی این ویروس منحوس شده‌اند و بیمارستان‌های سطح استان مملو از بیماران و تخت‌های بیمارستانی در حال پر شدن است و متاسفانه هر روز هم به تعداد کشته‌ها افزوده می‌شود.

افزایش تعداد قربانیان کرونایی در آذربایجان‌غربی و همچنین فوتی‌های ناشی از تصادفات و یا سایر موارد، می‌طلبد که از یک سو نیز به وضعیت سردخانه‌ها و وضعیت نگهداری اجساد در بیمارستان‌های سطح استان نیز توجه خاصی شود.

امروز سرپرست بازرسی کل استان آذربایجان‌غربی، پیرو وصول شکایات مردمی و تاکید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از وضعیت نگهداری اجساد در سردخانه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، بازدیدی به عمل آورد.

پیشنهادهای اعضای شورای شهر؛ از احداث آرامستان در نقاط مختلف تهران تا در اختیار داشتن سردخانه‌های دائمیمستند تسنیم از وضعیت سیاه کرونایی در مشهد/ گلایه مدافعان سلامت از مردم/ افزایش اجساد بیماران در سردخانه‌ها+ فیلم

سجاد ده‌ده‌جانی در این بازدید که با حضور مدیر کل پزشکی قانونی استان و مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) انجام گرفت از نزدیک بر وضعیت و نحوه عملکرد سردخانه این بیمارستان در راستای نحوه تحویل، نگهداری و خروج اجساد و ظرفیت آن و نیز تعداد یخچال‌های سالم و در حال بهره‌برداری، نظارت کرد.

وی در این دیدار ضمن تاکید بر رفع نقایص موجود و تعمیر دستگاه‌های معیوب در زمان مقرر، بر پیگیری افزایش تعداد یخچال‌ها و ظرفیت این سردخانه تاکید به عمل آورد تا با نظم و کیفیت بیشتر در کوتاه‌ترین زمان علاوه بر خدمات‌رسانی روزمره، اجسادی که به هر دلیل بدون تعیین تکلیف در این سردخانه نگهداری می‌شوند به سرعت مورد اقدام واقع شوند.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، علیرضا سامری گفت: با تلاش کارکنان آبفای شهرستان سپیدان مشکل آب آشامیدنی این شهر برطرف شد.

او افزود: این مشکل به علت ورود سیلاب ناشی از بارش باران شدید دو روز گذشته به سرچشمه و تاسیسات آب آشامیدنی شهر اردکان به وجود آمده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان آبفا ، ساعت ۱۱ شب دوشنبه برطرف و آب آشامیدنی دوباره وصل شد و در مدار قرار گرفت.

فرماندار سپیدان گفت: در حال حاضر آب آشامیدنی شهر با کلر ضدعفونی و گندزدایی شده و شهروندان می توانند بدون نگرانی از آب استفاده کنند.

شهر اردکان با جمعیتی افزون بر بیست هزار نفر مرکز شهرستان سپیدان است و آب آشامیدنی این شهر از طریق چشمه‌ای که در ۳ کیلومتری شهر و در منطقه‌ای بنام تنگ آبسرد واقع شده تامین می‌شود.

در پی فعالیت سامانه بارشی در استان فارس ، بیش از  ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان سپیدان ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی