Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور صنایع وزارت صمت از تداوم تاثیر رشد مثبت بخش صنعت در سال جاری خبرداد و گفت:طی چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۲ هزارو ۱۰۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۵۴ هزار نفری در مدار تولید قرار گرفته اند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا،  مهدی صادقی نیارکی از تداوم تاثیر رشد مثبت بخش صنعت در سال جاری خبرداد و گفت:طی چهار ماه نخست سال جاری بیش از ۲ هزارو ۱۰۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۵۴ هزار نفری در مدار تولید قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به رشد ۱۳ درصدی پروانه‌های بهره برداری و ۱۲ درصدی جواز‌های تاسیس طی چهارماه ابتدای سال جاری خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۱۲ هزار فقره جواز تاسیس با پیش بینی اشتغالزایی ۲۹۹ هزار نفری صادرشده است.
وی روند سرمایه گذاری در حوزه تولید را افزایشی برشمرد و افزود: میزان سرمایه گذاری در واحد‌های به بهره برداری رسیده، با رشد ۱۷۴ درصدی به ۸۵۸ میلیارد تومان رسیده است. همچنین میزان اشتغالزایی در این حوزه با رشد ۴۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته به ۵۴ هزار نفر افزایش یافته است.
وی در ادامه روند تولید محصولات منتخب صنعتی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اتخاذ سیاست‌های حمایتی نظیرتسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت روند تولید محصولات منتخب صنعتی از رشد مناسبی برخوردار بوده وطی چهار ماه سال جاری از بین ۲۴ محصول منتخب صنعتی شاهد افزایش تولید ۱۳ محصول صنعتی بودیم.
معاون امور صنایع وزارت صمت رشد ۴۵ درصدی روغن‌های ساخته شده نباتی، ۳۶ درصدی ماشین لباسشویی و ۳۱ درصدی کمباین را درصدر روند صعودی تولیدمحصولات منتخب عنوان کرد واظهار امیدواری کرد با تسهیل فرآیند تولید و رفع موانع پیش روی شاهد تداوم رشد محصولات منتخب صنعتی در نیمه ابتدایی سال باشیم.     بیشتر بخوانید: هدفگذاری تولید سالانه ۵۰۰ تن فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها در افق ۱۴۰۴

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی واحدهای صنعتی بهره برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واحدهای صنعتی بهره برداری بهره برداری منتخب صنعتی سال جاری چهار ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است