Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@10:47:10 GMT

رسانه صهیونیستی: بنت درباره ایران تسلیم بایدن شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۳۵۷

رسانه صهیونیستی: بنت درباره ایران تسلیم بایدن شد

به گزارش اورشلیم پست، زاجی هانگبی، نماینده صهیونیستی از حزب لیکود روز سه‌شنبه در جلسه ویژه کنست مدعی شد که بنی گانتز، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نتوانسته در قبال فشارهای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال مسئله ایران ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه نخست‌وزیرهای پیشین رژیم صهیونیستی در برابر فشارهای رئیس‌جمهور آمریکا ایستادگی می‌کردند، گفت: این برای آنها نیز آسان یا راحت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نخست‌وزیرهایمان را انتخاب نمی‌کنیم تا از آنها در کاخ سفید تمجید شود.

این مقام صهونیستی ادامه داد: گانتز باید می‌گفت که آقای رئیس‌جمهور من به دیدگاه شما احترام می‌گذارم اما ما ملزم به پیروی از توافق نیستیم و به ایران اجازه نخواهیم داد که قدرت حذف‌کردنمان از نقشه را بدست آورد و ما برای دفاع از خودمان نیاز به اجازه‌گرفتن نداریم. گانتز در گفتن این حرف‌ها ناکام ماند. این حرف‌هایی بود که در کاخ سفید زده نشد و چون زده نشد، ما اعتمادی به این دولت نداریم.

متین کاناها، وزیر امور مذهبی رژیم صهیونبستی که ارتباط نزدیکی با کابینه نفتالی بنت دارد در پاسخ مدعی شد که این شرایط در قبال ایران از نتانیاهو به دولت جدید رسیده است و این رژیم از طرفین توافق هسته‌ای محسوب نمی‌شود.

وی گفت: اسرائیل این حق را دارد که در قبال مسئله ایران برای خود تصمیم‌گیری کند. حزب مخالف در قبال مسئله ایران حمایت خود را نشان دهد و آن را ابزاری برای سیاست نکند.

سیمشا راثمن، نماینده کنست با محکوم‌کردن پاسخ وزیر امور مذهبی این رژیم به انتقادات وارده گفت: ظاهرا در قبال ایران نیز همانند دیگر مسائل امنیتی تنها کاری که می‌توانیم دعاکردن است؛ به همین خاطر است که وزیر امور مذهبی را برای پاسخ‌دهی به این مسئله فرستاده‌اند.

311311

کد خبر 1550443

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفعال برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظایف خود در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تجلیل از رشادت‌های گروه‌های مقاومت در غزه در برابر جنایات دشمن صهیونیستی و همچنین تقدیر و تاکید بر وحدت گروه‌های فلسطینی تصریح کرد: امروز غزه صحنه غلبه و پیروزی ایستادگی، مقاومت و ایمان مردم فلسطین در مقابل صفحه تاریک، ظلمانی و مملو از جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تفوق گفتمانی گروه‌های مقاومت و مردم غزه در اثبات گزینه ایستادگی و مقاومت به عنوان تنها گزینه مقابله با سبوعیت و جنایتگری رژیم غاصب صهیونیستی بویژه برای نخبگان سیاسی دنیا و همچنین دروغ بودن شکست‌ناپذیری این رژیم، تصریح کرد: مردم غزه اثبات کردند که این رژیم به هیچ قانون، معاهده بین‌المللی و اصول انسانی در هیچ سطحی پایبند نیست.

دکتر رئیسی با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

رییس جمهور با تأکید بر راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جریان مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه، از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه کرد و با اشاره به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی کشور‌ها و دولت‌های اسلامی مدعی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را به اثبات رسانده و نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند.

زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید به دولت و ملت ایران و قدردانی از پشتیبانی‌های بی‌دریغ ملت ایران از آرمان‌های جریان مقاومت و پایداری و ایستادگی مردم غزه، یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامیداشت و تصربح کرد: امروز ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن بویژه آمریکا را غافلگیر کرده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت‌های محور مقاومت از ملت فلسطین نیز قدردانی کرد و افزود: این پشتیبانی و حمایت کم‌نظیر علاوه بر ارتقای روحیه و انگیزه در دل مردم غزه و مجاهدان فلسطینی، حاوی این پیام مهم بود که ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • انفعال سران برخی کشور‌های اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال برخی کشور‌های اسلامی در عمل به وظایف خود در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • یک رهبر حماس: تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم