Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:38:34 GMT

ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۵۷۹

ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: باید با گسترش معارف مهدوی زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کنیم.

وی  با بیان اینکه انتظار فرج واقعی به معنای اقتدار اسلام برای حاکمیت دین خدا هست، افزود: باید تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های ما در جهت انتظار فرج و فراهم کردن شرایط و مقدمات ظهور امام عصر (عج) باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش ائمه جمعه شهر‌های استان در جهت ترویج و تقویت فرهنگ مهدویت و انتظار گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار از نیاز‌های مهم و ضروری جامعه اسلامی است که همه باید زمینه ظهور حضرت، ولی عصر (عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان فرهنگ مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی، افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

وی افزود: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

کد خبر 6081767

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه