Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:30:22 GMT

رحمت الهی در زمان وحدت و برادری نازل می شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۷۵۷۱۱

رحمت الهی در زمان وحدت و برادری نازل می شود

امام جمعه بویین زهرا گفت: امروز جامعه ما به انسجام و برادری نیازمند است و رحمت الهی در صورت وحدت و صمیمیت و برادری نازل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام رضوانی عصر سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: با الگو گرفتن از شهیدان دولت باید در خدمت به مردم سبقت بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز آخرت یکی از ایستگاههای قیامت ایستگاه سوال است که از نعمت ها سوال می کنند که با آنها چه کردیم و دوران مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: اگر نتوانیم نعمت خدمت را در دوران مسئولیت جواب دهیم و درست عمل نکنیم ما را مواخذه می کنند.

حجت الاسلام رضوانی گفت: امیدواریم همه کمک کنیم تا با حفظ وحدت، صمیمیت و برادری کارها را پیش ببریم زیرا رحمت خدا در وحدت و برادری و هم فکری است.

امام جمعه بویین زهرا اظهار داشت: اختلاف وقت همه ما را می گیرد و باید از تفرقه، دودستگی و اختلاف جدا پرهیز کنیم تا کارها پیش برود.

وی گفت: فردا دهم شهریور سالگرد زلزله بویین زهراست که حدود ۲۰ هزار نفر جان خود را از دست دادند که یادشان را گرامی می داریم.

حجت الاسلام رضوانی از خدمات استانار و مدیران دستگاههای اجرایی در اجرا و افتتاح طرح های عمرانی در استان و شهرستان بویین زهرا نیز تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بویین زهرا بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم

چند روزی است سامانه بارشی در کشور تشدید یافته و بیشتر شهر‌ها و روستا‌ها با بارش باران و تگرگ همراه شده اند. روستای توآباد از توابع استان قزوین به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد در طول سال اغلب با بارش برف و باران همراه است و در این روز‌ها میزبان بارش رحمت الهی شده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - قزوین

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است