Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار احمد شفائی اظهار داشت: سپاه و بسیج از نخستین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا در سیستان و بلوچستان با تمام ظرفیت کنار متولیان عرصه سلامت استان بوده‌اند و این امر منشأ خدمات و برکات زیادی شده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز پس از گذشت ۱۸ ماه از ورود این ویروس منحوس به استان، کادر درمان با انگیزه بیشتر با همه تجارب خود که در طول این مدت کسب کرده‌اند در حال خدمت به مردم سیستان و بلوچستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌هایی که همزمان با پیک پنجم کرونا و شرایط حاد استان در سیستان و بلوچستان رقم خورد بحث واکسیناسیون بود که در این راستا سپاه استان ۱۲ تیرماه اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ را در زاهدان فعال کرد و تا ۲۰ تیرماه در مدت هشت روز این تعداد را به ۲۷ مرکز افزایش داد که همه این مراکز در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

سردار شفائی افزود: سپاه آمادگی دارد در صورت ضرورت و اعلام نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی سه‌گانه استان، تعداد مراکز را به هر میزان مورد نیاز افزایش دهد و به مردم خدمت‌رسانی کند. در صورت تأمین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی آمادگی داریم شیفت‌های تزریق را هم افزایش دهیم.

وی با اعلام اینکه سپاه و بسیج در ارائه خدمات محدودیت ندارند، ادامه داد: تا پایان روند شیوع کرونا با تمام توان کنار کادر درمان خواهیم بود و امید داریم با رعایت هرچه بیشتر مردم این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر از سراسر دنیا حذف شود.

کد خبر 5294130

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی بسیج زاهدان واکسن کرونا ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل دولت سیزدهم افتتاح طرح عمرانی محرم 1400 سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی مرکز استان سیستان‌ و بلوچستان علیه شهردار کنارک و زاهدان اعلام جرم کرد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان از اعلام جرم دادستانی علیه شهردار کنارک و زاهدان بر طبق دستورالعمل ترک فعل مدیران خبر داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان سیستان و بلوچستان در مورد اعلام جرم دادستانی مرکز استان علیه شهردار کنارک گفت: در سال ۱۴۰۲ از دیوار ساحلی کنارک بازدید شد، که با توجه به گزارش‌های دادستانی مرکز، بخشی از اقدامات مربوط به رفع اشکال بهداشتی و محیط زیستی از وظایف شهرداری کنارک بود که باید انجام می‌شود.

احمدزاده ادامه داد: در همین راستا ۶ ماه فرصت جهت رفع اشکالات به شهرداری داده شد، اما با توجه به اتمام بازه زمانی و پیگیری‌های صورت گرفته، این اشکالات رفع نشد و دادستانی علیه شهردار کنارک اعلام جرم کرد که پرونده این شخص همچنان مفتوح است.

وی درباره اعلام جرم دادستانی علیه شهردار زاهدان اظهار کرد: پرونده شهردار زاهدان مربوط به سال ۱۴۰۲ است که این پرونده در ارتباط با نارضایتی مردم و برخی نهادهای مربوطه از عملکرد شهرداری در حوزه پساب و پسماندهای مسیل‌ها است که در مورد هم دادستانی بر طبق گزارش‌های رسیده و دستورالعمل ترک فعل مدیران، علیه شهردار زاهدان اعلام جرم کرد که این روند ادامه دار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • تصاویری از حضور سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دادستانی مرکز استان سیستان‌ و بلوچستان علیه شهردار کنارک و زاهدان اعلام جرم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه: تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان در کنار مردم هستیم /امدادرسانی ادامه خواهد داشت