Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با ۱۵۹ بیمار، خوی با ۵۱ نفر و مهاباد با ۳۸ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده افزود: در همین مدت نیز ۴۱ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها تعداد جان باختگان این ویروس به ۵ هزار و ۵۵۵ نفر افزایش یافت.

او تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۹۳ نفر بوده که از این تعداد، ۷۵ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت: طبق برآورد‌ها میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در استان ۲.۴ درصد نسبت به مبتلایان است.

آقازاده با اشاره به اهمیت توجه به شیوع موج پنجم کرونا از سوی مردم و مسئولان استان، بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و مراکز تجمعی و همچنین تعطیلی بوستان ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در جامعه، تاکید کرد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس موج پنجم کرونا علوم پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرار الگوهای پایدار در منطقه امروز و فردا شاهد جوی آرام در استان خواهم بود.

از نظر دمایی نیز روند تدریجی افزایش دما در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت