Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی زیر ۱۲ سال در تهران تنیسورها در روز سوم با هم دیدار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون تنیس،  سومین روز رقابت‌های انتخابی تیم ملی رده سنی زیر 12 پسران و دختران در زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری شد.

 با انجام 14 دیدار و در بخش دختران ، هانا شعبان‌پور با نتیجه (1-6 و 1-6 ) مقابل آلما انصاری به برتری رسید، فریماه فرهی مقدم با نتیجه ( 1-6 و 5-7 )  آیناز داوری را برد و فردخت علیمی با نتیجه ( 2-6 و 0-6 ) از سد غزل رشا زاده عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومینا رافعی با نتیجه (0-6 و 1-6) مغلوب نازنین پاشا زاده شد‌، صبا خیرمنش با نتیجه (0-6 و 1-6 ) مقابل آیلین محمدیان فرد به پیروزی دست یافت و آنوش روستایی با نتیجه (4-6 و 2-6) کیمیا کمالیان را مغلوب کرد.

در بخش پسران نیز کیارش صادقی با نتیجه (2-6 و 2-6 ) از سد آریا شعبان‌نژاد عبور کرد، مهدی عابدینی با نتیجه ( 3-6 و 2-6) از علی تقی زاده شکست خورد‌، پرهام پارسا  با نتیجه (0-6 و 1-6 ) بازی را به فربد ایمانی واگذار کرد.

سروش معدنیان با نتیجه  (4-6 و 4-6 ) مقابل آرین‌چهرازی به برتری رسید‌، علیرضا مقدسی با نتیجه ( 2-6 و 4-6 ) بردیا ملاحسنی را شکست داد ، آیریک عابدین‌زاده با نتیجه (3-6 و 1-6) سامیار طاهری را برد‌، راستین اکبری با نتیجه ( 6-7 و 5-7 ) امیر علی طالب‌زاده را مغلوب کرد‌.

این مسابقات امروز با انجام 13 مسابقه پیگیری می‌شود‌.

مسابقات انتخابی تیم‌های ملی زیر 12 سال از  7  تا 12 شهریور‌ماه با حضور تنیسورهای منتخب از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران ، چهار محال و بختیاری ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین ، قم ، سمنان ، کرمان ، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد.

نفرات  برتر این مسابقات به رقابت‌های  زیر 12 سال غرب آسیا که از تاریخ 29 شهریور ماه تا 3 مهر سال 1400 به میزبانی اردن برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

هنگامه عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 12 سال دختران و فرهاد صانع به عنوان سرمربی تیم ملی پسران هدایت تیم‌های ملی کشورمان را بر عهده خواهند داشت.

یاد آور می‌شود، سرداوری این مسابقات بر عهده شهرزاد لازم زاده است.

آغاز لیگ تنیس ایران؛ نفس تازه با اکسیژنی از تلاش، تدبیر و آرامش

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس تنیس فدراسیون تنیس انتخابی تیم ملی زیر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کاراته قهرمانی ایران (انتخابی تیم ملی) که از روز یکشنبه در همدان آغاز شده است، روز پنج شنبه با معرفی نفرات برتر در رده سنی جوانان پسران پیگیری شد. 

این مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از (یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) آغاز و تا امروز جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد. همچنین مسابقات بانوان نیز از شنبه یک اردیبهشت آغاز و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.   مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان پسران به شرح زیر است:   وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان ۱. امیر رضا کاکی از استان لرستان ۲. امیر محمد سبزواری از استان کرمانشاه ۳. محمد طا‌ها زارعی از استان همدان ۳. آرشام ابراهیمی از استان کرمان   وزن ۶۱- کیلوگرم آقایان ۱. ابوالفضل همدم جو از استان کرمان ۲. سبحان فراهانی از استان مرکزی ۳. امیر محمد کلاهدوز از استان یزد ۳. حسین فلاحی از استان فارس   وزن ۶۸- کیلوگرم جوانان: ۱. محمد مهدی عبدالرحیمی از استان تهران ۲. محمد امین اسلامی از استان مازندران ۳. محمد رجبی از استان البرز ۳. آرش رازانی از استان لرستان   وزن ۷۶- کیلوگرم جوانان: ۱. وهاب شاه میر از استان البرز ۲. مهدی حسین زاده از استان مازندران ۳. محمد قاسمی از استان فارس ۳. محمد حسین فراهانی از استان مرکزی   وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان: ۱. امین امینی از استان تهران ۲. یوسف نیک روش از استان خراسان رضوی ۳. علیرضا عربی از استان تهران ۳. محمد متین سانی خانی از استان قروین   لازم به یاداوری است که نفرات منتخب کادر فنی در هر وزن طی روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان