Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به استمرار بازدیدهای بهداشتی از اصناف مختلف به دلیل شیوع بیش از پیش کرونا ویروس و لزوم رعایت اصول بهداشتی، گفت: ۱۱۷ مورد بازدید از کارگاه ها، اداره ها، بانکها، دفاتر پیشخوان، جایگاه‌های سوخت، دفاتر پلیس +۱۰، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی-درمانی و همچنین مرغداری‌های فعال در سطح شهرستان طی ۲ هفته اخیر با تلاش کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۲۶ مورد از این بازدید‌ها به صورت مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، ۲۴ مورد با همکاری و مشارکت بسیج هندیجان و ۲۱ مورد با همکاری نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان صورت گرفت.

رئیسی اظهار داشت: در بازدید‌ها و بازرسی‌های انجام شده، ۳۳ مورد به صدور اخطاریه، ۶ مورد به معرفی به تعزیرات حکومتی، ۸ مورد معرفی به اماکن جهت پلمب و ۳ مورد دیگر نیز به حوزه قضایی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان بیان کرد: در زمینه بی توجهی اصناف مختلف در شهرستان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدارا نمی‌شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، بنابراین از عموم مردم خواهشمندیم ضمن رعایت اصول بهداشتی به منظور کنترل بیماری کرونا، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مسئولان مربوطه را مطلع کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب فروشگاه اصول بهداشتی بازرس بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت