Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قلندرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این داروخانه به دلیل تخلفات متعدد و حضور نداشتن مسوول فنی و به دلیل احتمال به مخاطره انداختن سلامتی و جان شهروندان تعطیل و به دلیل عدم تمکین موسس داروخانه در مقابل قانون و آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان غذا، مجوز داروخانه باطل شد.

وی ادامه داد: صدور پروانه تاسیس داروخانه جدید در بین افراد متقاضی واجد شرایط در دست بررسی است و در صورت موافقت کمیسیون ماده ۲۰ ، پروانه تاسیس برای داروساز جدید صادر و فعالیت داروخانه از نو آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تاکید کرد: هم اکنون شهروندان محمودآباد برای تأمین داروها و مایحتاج دارویی خود ناچار به سفر به شاهین‌دژ، نزدیک‌ترین شهر به محمودآباد هستند.

قلندرزاده تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ تمهیدات و هماهنگی‌های لازم را در مورد تامین دارو و لوازم پزشکی موردنیاز مردم این شهرستان انجام داده تا هیچ‌گونه نگرانی و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی و ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد. 

محمودآباد شهر کوچک این شهرستان دارای بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی داروخانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهین دژ بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی داروخانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان غربی داروخانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهین دژ بهداشت و سلامت شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد

به گزارش جماران؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

طبق گزارش وبدا رسانه بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید نمایند. 

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت‌های متخلف در چه شرایطی توقیف می‌شوند؟
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد