Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:36:15 GMT

واکسیناسیون عمومی پیش شرط اصلی آموزش حضوری است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۰۹۲۵

واکسیناسیون عمومی پیش شرط اصلی آموزش حضوری است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: پیش شرط اصلی برقراری آموزش حضوری ایمنی و سلامت معلمان، دانش آموزان و اولیا است.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت استان، گفت: اعضای ستاد آموزش و پرورش استان در ستاد ملی در بحث بازگشایی همیشه عملکرد خوبی داشته اند و به تاکید وزیر پیشین نظام آموزشی هرگز تعطیل نبوده ولی هیچ شیوه آموزشی جایگزین حضوری نخواهد بود و از این جهت آسیب های را مواجه شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که باید سبک زندگی کرونایی تطبیق داده شود، افزود: در ایام کرونایی با تلاش های فرهنگیان و همکاری اولیا شاهد کسب رتبه های تک رقمی کنکور و ارتقا سوادآموزی استان بوده ایم.

وی در ادامه گفت: در ستاد ملی طرح های مختلف برای بازگشایی مدارس مطرح شده و تمهیدات لازم در حال تصویب و عملیاتی شدن است چرا که  با ابتکارات وزارت شبکه شاد با سرعت استقرار یافت و از آموزش عالی زودتر اقدام کرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیش شرط آموزش حضوری مدارس از اول مهر واکسینه کردن کادر آموزش و پرورش است و واکسن ویژه دانش اموزان و اولیا مربوط به سراسر کشور است و دیگری تامین فضاهای آموزشی کافی است که هرساله تاکید می شود و همکاری جدی روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و ادارات با همکاری شهرداری و دیگر ارگان ها به شایستگی انجام شود.

وی تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی برای اینکه هیچ کلاسی بدون معلم نباشد نیز جدی گرفته شود و خیرین و متولیان نیز در این امر بکار گرفته شود.

وی در خصوص بکارگیری نیروی خدماتی در سیستم تعلیم و تربیت قول پیگیری داد و در پایان گفت: پیشنهاد تشکیل کلاس ها با جمعیت 30 نفره در این جلسه تصویب می شود و بعد از مجوز ستاد مبارزه با کرونا اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش شامگاه روز سه شنبه 9 شهریور ماه در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در استان  با تاکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه گفت:حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به اینکه حمله یک کشور به اماکن کنسولی یک کشور در سرزمین خود یا سرزمین کشوری دیگر نقض کنوانسیون ۱۹۶۳ و نقض مصونیت اماکن کنسولی است افزود:ابعاد حقوقی و بین‌المللی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت بررسی و منتشر شود تا همه بدانند تجاوز به کنسولگری یک کشور تجاوز به هویت و تاریخ آن کشور است و طبق قواعد متجاوز باید تنبیه شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تنبیه اسرائیل، اضافه کرد: تبیین این موضوع باید در دستور کار ائمه جمعه و آحاد مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران و مجازات رژیم صهیونیستی به نوعی ضربه تنبیهی و بازدارنده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با محوریت نیروی هوا فضای سپاه، مولفه‌های اقتدار انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را در سپهر دیپلماسی و نظام بین‌المللی به رخ کشید تصریح کرد:این حمله یک تصمیم استراتژیک عقلانی و یک ضرورت اجتناب ناپذیر بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزبا گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه در ۲ اردیبهشت افزود:سپاه در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم اعم از مسلمان غیرمسلمان، شیعه و سنی، زن و مرد، روستایی و شهری و تمام مردم ایران و ملت‌های مستضعف منطقه است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  با بیان اینکه شعار سال امسال است گفت:باید برای تحقق این شعار و جلب مشارکت مردم تلاش کرد و البته می‌بایست موانع تولید رفع و از صاحبان صنعت و تولید حمایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی