Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله موادمخدر از شهرستان مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: در همین رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر طی چند شبانه‌روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه سواری پژو پارس در حال انتقال محموله موادمخدر در محور مهرستان به ایرانشهر بودند دیده شد و به آنها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنان زمین‌گیر و هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش و ۳۲ تیر فشنگ جنگی دستگیر شدند. 

وی بیان کرد: در این عملیات و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۶۵۷ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد. 
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: سبزپوشان نیروی‌انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سیستان و بلوچستان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ‌ تلاشی دریغ نخواهند کرد. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مهرستان درگیری فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مهرستان درگیری سیستان و بلوچستان مهرستان درگیری فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایرانشهر سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند

در درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر هیرمند با قاچاقچیان یک مأمور انتظامی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، ساعتی قبل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هیرمند با قاچاقچیان مواد مخدر درگیری شدند.

مأموران در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور مشکوک شده و به محض دادن دستور ایست، موتورسوار بعد از پرتاب شیء مشکوک متواری می‌شود.

مأموران حاضر در صحنه در حال بررسی بسته مشکوک بوده که ناگهان یک دستگاه خودروی سواری با شلیک اسلحه به سمت مأموران حمله کردند که در این درگیری ستوان دوم حمید سلطانی‌نژاد بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، شهید سلطانی نژاد فرزند متأهل، ۳۱ ساله و اهل و ساکن زابل بود.

تحقیقات پلیس برای دستگیری ضاربان ادامه دارد.

کد خبر 744196

دیگر خبرها

  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • شهادت یک مأمور ‌در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر ‌
  • شهادت یک مأمور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید
  • شهادت یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر