Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@14:29:34 GMT

ناراحتی شدید ستاره آبی ها پس از ورود به زندان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۲۰۳۳

ناراحتی شدید ستاره آبی ها پس از ورود به زندان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماموران به بنجامین مندی بازیکن ۲۷ ساله که به چهار مورد تجاوز و یک مورد آزار جنسی سه نفر متهم شده گفته بودند که در سوییت ویژه مخصوص زندانیان آسیب پذیر در زندان آلتکورس در لیورپول نگهداری خواهد شد. با این حال این فوتبالیست به اشتباه تصور کرده بود که قرار است در بخش ویژه افراد سرشناس زندانی باشد و پس از این که متوجه شد شرایط به این صورت نیست دچار شوک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبعی آگاه در این باره به سان گفت:

« وقتی بنجامین مندی به زندان رسید، کارکنان به او توضیح دادند که قرار است برای حفظ امنیتش در بخش ویژه زندان اقامت کند. وقتی که سلول را دید و متوجه شد که باید در کنار چه کسانی قرار بگیرد بسیار ناراحت شد. او به هیچ وجه راضی نبود و این تجربه سنگینی برای او به حساب می‌آمد.»

این فوتبالیست که در پست دفاع چپ برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی می‌کند، هفته گذشته به چهار مورد تجاوز و یک مورد آزار جنسی متهم شده بود. مندی که پیراهن تیم ملی فرانسه را نیز بر تن دارد تا زمان انجام تحقیقات از سوی باشگاه کنار گذاشته شد. پنج اتهام مطرح شده علیه این ستاره درباره سه فرد بالای ۱۶ سال است گفته می‌شود بین اکتبر سال گذشته میلادی و ماه جاری صورت گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بنجامین مندی بنجامین مندی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بعدازظهر ـ با ورود سامانه بارشی از غرب ـ به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد. همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه ـ با تقویت سامانه بارشی ـ در نیمه غربی و مرکز کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان