Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نتیجه جلسات هیئت حل اختلاف استان نیز نتوانست پایانی بر اختلافات شورای ششم شهر کرمانشاه باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به دنبال اختلافات بین دو گروه اقلیت و اکثریت در شورای ششم شهر کرمانشاه و عدم حضور برخی اعضا در جلسات و به تبع آن عدم تعیین هیئت رئیسه و سرپرست شهرداری هیئت حل اختلاف تصمیم بر برگزاری جلساتی برای اتمام این اختلافات گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین جلسه این شورا مهلت دو روزه‌ای به اعضا برای تعیین تکلیف هیئت رئیسه و سرپرست شهردار داده شد که هرچند روز گذشته جلسه شورای شهر با حضور 9 نفر از اعضا برگزار شد اما بی‌نتیجه ماند.

در نهایت شورای حل اختلاف نیز جلسه‌ای به این منظور تشکیل داد که در نتیجه آن رأی بر سلب عضویت سه ماهه دو عضو شورای شهر، کسر یک سوم حقوق و حق جلسه همه اعضا به مدت یکسال و ارائه پیشنهاد تعلیق 45 روزه شورای شهر کرمانشاه به دادستانی صادر شد.

پنجمین جلسه شورای شهر کرمانشاه بدون نتیجه به پایان رسیدواکاوی اختلافات 2 گروه اقلیت و اکثریت در شورای شهر کرمانشاه؛ هیئت حل اختلاف مهلت 2 روزه به اعضای شورای شهر دادچهارمین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر کرمانشاه برگزار نشد

این در حالی است که وضعیت دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه به دلیل ردصلاحیت دو نفر از منتخبان هنوز تعیین تکلیف نشده و به نظر می‌رسد معرفی اعضای علی‌البدل بتواند اختلافات موجود در شورای شهر را رفع کند.

سعید سلیم ساسانی در حاشیه جلسه هیئت حل اختلاف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبات جلسه قبلی و ضرب الاجل 48 ساعته به اعضای شورا مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری و لزوم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان جلسه‌ای روز گذشته با حضور نماینده فرماندار در شورای شهر تشکیل شد که متأسفانه نتیجه‌ای مبنی برای انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر و شهردار حاصل نشده است.

وی افزود: بر این اساس امروز در دومین نشست هیئت حل اختلاف استان گزارش فرماندار در خصوص تخلف‌های برخی از اعضای شورا ارائه گشت و با تأکید استاندار و رئیس کل دادگستری مبنی بر مصالحه و دعوت به توافق به طور مجدد جلسه‌ای با حضور 9 نفر اعضای شورا برگزار و پیشنهادات برای رفع مشکلات و همدلی و همراهی برای پیشبرد امور ارائه شد که بازهم به توافق نرسیدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت: بر این اساس هیئت حل اختلاف استان اقدام به صدور رأی مبنی بر سلب عضویت دو نفر از اعضای شورا به مدت سه ماه به دلیل ارتکاب تخلف بر اساس بند 5 ماده 92 قانون شوراها کرد و تمامی اعضا از دریافت یک سوم حقوق مطابق بند سه همین ماده به مدت یکسال محروم شدند.

ساسانی افزود: در هیئت حل اختلاف پیشنهادی برای تعلیق شورا به صورت موقت به دادستانی ارائه شد که ظرف 48 ساعت در این خصوص با اختیارات قضایی و قانونی تصمیم گیری شود. 

انتهای پیام/832 /ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی کرمانشاه شورای اسلامی کرمانشاه شورای شهر کرمانشاه هیئت حل اختلاف هیئت رئیسه اعضای شورا جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز