Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@01:57:01 GMT

پیشنهاد بانک کشاورزی به سازمان برنامه و بودجه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۴۳۶۸

پیشنهاد بانک کشاورزی به سازمان برنامه و بودجه

بانک کشاورزی به منظور حمایت از فعالان بخش کشاورزی که به دلیل حوادث غیرمترقبه طبیعی در سال زراعی 1400-1399 دچار خسارت شده اند، پیشنهاد اصلاح مصوبه هیات وزیران درخصوص امهال سه ساله ی اصل بدهی خسارت دیدگان را به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه داد.

 

به گزارش پول نیوز،این بانک در نامه ای خطاب به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به امضای روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به لطمات جبران ناپذیری که کاهش نزولات آسمانی وسایر حوادث غیرمترقبه طبیعی از جمله افزایش دمای بی سابقه و خشکسالی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی طی چند سال اخیر وارد کرده ، پیشنهاد داده است که سود ، کارمزد و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی 1400-1399 دچار خشکسالی و سایر عوامل قهری و حوادث غیرمترقبه شده‌اند و سررسید بدهی آنها از 1/1/1400 لغایت 29/12/1400 است به حساب مطالبات بانک ها از دولت منظور و اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایان ذکر است این پیشنهاد بانک کشاورزی تنها پس از تایید توسط هیات وزیران ، تخصیص اعتبار لازم و ابلاغ دستورالعمل، قابل اجرا خواهد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی سازمان برنامه و بودجه تسهیلات بخش کشاورزی مطالبات بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، منظور گفت: با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است.در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

او افزود: برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

کد خبر 844905 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کالا برگ (کوپن) سازمان برنامه و بودجه اقتصاد

دیگر خبرها

  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • هشدار جدی به ۴ استان؛ سیل و طوفان در راه است
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار جدی هواشناسی به ۴ استان ؛ سیل و طوفان در راه است
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود