Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلغارستان از سد روسیه گذشت.

تیم والیبال نوجوانان بلغارستان برای نخستین بار به فینال مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان رسید.

به گزارش طرفداری، نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی پسران زیر 19 سال جهان از ساعت 16 امروز چهارشنبه به میزبانی تهران آغاز شد و با برتری 3 بر 2 بلغارستان روسیه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلغارستان در ست‌های دوم، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 13 حریف خود را شکست داد و نتایج ست‌های اول و چهارم 25 بر 14 و 25 بر 20 به سود روسیه بود.

این برای نخستین بار است که تیم والیبال زیر 19 سال بلغارستان به فینال مسابقات قهرمانی جهام می‌رسد. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی امروز و از ساعت 19، تیم ایران به مصاف لهستان خواهد رفت.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با ناصر عظیمی: برومند انقدر خوب بود که همزمان کاپیتان تیم ملی ایران و لبنان شد نشانه های بازگشت ارسلان مطهری به استقلال پایان نقل و انتقالات پرسپولیس قبل از محرومیت احتمالی رسمی؛ لوک دی یونگ به بارسلونا پیوست استوری جنجالی ام باپه که پاک شد؛ به زودی رویاهایت را دوباره از سر می گیری!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین رقابت های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگیلس برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

دیگر خبرها

  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان