Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌های کشور با انتشار حکم عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در دی ماه سال گذشته به علت نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل بر سابقه‌دار بودن برخورد با تخلفات در سازمان زندان‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور با انتشار حکم عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در دی ماه سال گذشته به علت نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل بر سابقه‌دار بودن برخورد با تخلفات در سازمان زندان‌ها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «واضحه، نصب دوربین برای ثبت تخلف و پیگیری آنهاست، همانطور که سخنگوی محترم قوه گفتند: این تخلفات سابقه رسیدگی دارد. ولی فقط برای آرامش خاطر هموطنان عزیزی که نگران شده اند، تصویر دستورعزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ به دلیل نظارت ضعیف برعملکرد پرسنل را، منتشر میکنم.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت زندان اوین سازمان زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در اجرای دستور فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران - ساری، مأمورین یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان آمل بصورت سرزده از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازید نمودند.

در جریان این بازدید مشترک، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

محموله قاچاق مکشوفه جهت تنظیم پرونده و معرفی متخلفین به مراجع قانونی، توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان