Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:21:15 GMT

موفقیت در آموزش و پرورش مشروط به نیروی انسانی کارآمد است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۶۶۷۶

موفقیت در آموزش و پرورش مشروط به نیروی انسانی کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در نشست شورای تربیت بدنی و سلامت که با حضور الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و تعدادی از مسوولان اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت و دست یابی به اهداف آموزشی و پرورشی مشروط به سلامت و نشاط نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مدت گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد ارامش، نشاط و حفظ تکریم و حرمت همکاران فرهنگی به کار گرفته ایم و شاهد اتفاقات خوبی در این موارد هستیم.

مدیر آموزش و پرورش قرچک افزود: تمام برنامه ریزی ها در مدارس نیز از سوی مدیران واحدهای آموزشی با محوریت سلامت و نشاط دانش آموزی در حال پیگیری و رصد‌ می باشد چرا که معتقدیم خروجی و موفقیت در حوزه دانش آموزی نیز مشروط بر سلامت و ایجاد محیطی با نشاط در مدارس است.

داورزنی خاطر نشان کرد: تعامل خوب با مسئولین شهرستان از جمله امام جمعه محترم، فرماندار، شهردار و سایر دستگاه ها که همگی حامی و پشتیبان آموزش و پرورش شهرستان قرچک بوده اند تغییرات خوبی در حوزه سلامت و تربیت بدنی از جمله کلاس های درس تربیت بدنی، استخر، زمین چمن و تعمیر و تجهیز اماکن آموزشی رقم زده است و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب دیگری در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش قرچک رضا داورزنی آموزش و پرورش تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ غلامعلی حداد عادل درنشست ملی مدیران عامل و موسسان مدارس مجتمعی غیردولتی و مدیران مدارس هیات امنایی افزود: درباره مدارس غیردولتی در کشور ما اختلاف نظر وجود دارد و بحث و مناقشه هست. بعضی وجود مدارس غیردولتی را مغایر با عدالت آموزشی می‌دانند، بعضی آن‌ها را به حال کشور مفید می‌دانند. به نظر من این موضوع بستگی به نظر موسسان دارد.

اگر شخصی مدرسه‌ای تاسیس و به آن به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کند و کاری به کار ملت و کشور نداشته باشد، این با عدالت آموزشی نمی‌خواند. اما اگر قصد از این مشارکت و تأسیس این باشد که ما به فرزندان این آب و خاک مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آنها، رسیدگی کنیم در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و حتی عدالت آموزشی موثر باشند. 

وی ادامه داد: ما به هر فرزندی از ایران زمین به عنوان یک استعداد و سرمایه نگاه کنیم، بنای ما این باشد که حتی یک نفر ضایع نشود، اگر چنین نگاهی داشته باشیم ایران ما به سرعت پیشرفت خواهد کرد. شخصی امکانات دارد و هزینه تحصیل فرزندش را می‌دهد، در نتیجه این یک صرفه‌جویی است و آموزش و پرورش آن هزینه را صرف فرزندی می‌کند که توانایی ندارد. 

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی گفت: ما باید برای این نظام نیرو تربیت کنیم. هر فرزندی در هر گوشه‌ای از ایران زمین یک سرمایه است، شهیدسلمیانی از یک روستایی از کرمان برخواسته است که با ذره‌بین هم روی نقشه نمی‌توان آن روستا را پیدا کرد، اما این‌گونه تربیت شدند.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش افزود: اگر مدرسه غیردولتی تاسیس می‌کنیم باید افراد را طوری تربیت کنیم که علم و سوادی که فرامی‌گیرند را در خدمت این ملت و این کشور قرار دهند.

حدادعادل افزود: هیچ راهی برای پیشرفت واقعی و درازمدت کشور غیر از تربیت نیروی انسانی وجود ندارد، تربیت نیروی مومن و عالم، این کاری است که همه وظیفه داریم انجام دهیم و خود را جدا از جریان اصلی آموزش و پرورش ندانیم، کار کنیم و کمک کنیم. 

وی در پایان تاکید کرد: باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و با تربیت نیروی انسانی «ما می‌توانیم» را تقویت کنیم.

دیگر خبرها

  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان