Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد، از واکسینه شدن ۳۷ درصد از جمعیت واجد شرایط استان خبر داد و گفت: در حال حاضر۴۵۷ هزار دوز واکسن کرونا در استان یزد تزریق شده است.

اوافزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان یزد ۳۰۸ هزار نفر نوبت اول واکسن را دریافت کرده و ۱۴۹ هزار نفر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی ادامه داد: در گروه سنی بالای ۴۰ سال یعنی ۱۳۶۰ و ماقبل آن تاکنون ۲۳۶ هزار نفر واکسینه شدند و ۴۰ درصد از این گروه سنی هنوز واکسینه نشده اند.


او خاطرنشان ساخت: این افراد بیشتر در گروه سنی ۴۰ تا ۵۰ سال قرار دارند که ۶۰ درصد آن‌ها واکسینه نشده و امیدواریم به مراکز مراجعه کرده و واکسینه شوند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا دلتا کرونا علوم پزشکی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد

منصور پوریان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون بازار داخل از گوشت تنظیم بازاری منجمد و گرم وارداتی اشباع است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته او، بنابر آمار سال گذشته ۱۲۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد و گرم گوساله و گوسفندی وارد کشور شد.

پوریان ادامه داد: براساس اعلام مرکز آمار، جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس رسیده که عرضه گسترده منجر به کاهش قیمت گوشت تولید داخل می‌شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام قیمت هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

او گفت: بنابر آمار در فصل زمستان از ۴ تا ۴.۵ میلیون راس دام زنده میش و مولد یعنی کمتر از سه درصد جمعیت آنها کشتار شده است. همچنین با احتساب زایش‌های بهار، جمعیت دام کشور افزایش می‌یابد که در نهایت عرضه گسترده دام زنده منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در گیلان به ۵۹ درصد رسید
  • این استان‌ها بیشترین و کمترین مرگ و میر را در کشور دارند
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است
  • واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری
  • حمایت بهزیستی کرمان از سه قلوها