Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو آسیب اجتماعی که به گفته این نوجوان از وی یک قاتل ساخته است، تعمق در این پرونده جنایی و کنکاش در ریشه های این ماجرای هولناک، برخی از پدیده های خطرناک اجتماعی را نمایان می کند که امروز در زیر پوست شهر، آرام آرام جولان می دهند و بیشتر از هر حادثه طبیعی و غیرطبیعی قربانی می گیرند اما خود یا دیده نمی شوند  یا خیلی از مسئولان قصد مشاهده این وضعیت تاسف بار را ندارند چرا که سن اعتیاد به مواد مخدر صنعتی، ازدواج با اتباع بیگانه و طلاق در این پرونده جنایی تنها بخشی از گسترش آسیب های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن چه می خوانید گفت و گوی اختصاصی خراسان با نوجوان 15 ساله پشت میله های بازداشتگاه است که بیست و هشتم مرداد پس از قتل مادربزرگ و پدرش در شهرک مهرگان مشهد، اجساد آنان را در منزل مسکونی به آتش کشید و به شمال کشور گریخت اما با ردزنی های اطلاعاتی وصدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی دکتر حسن زرقانی در ساری دستگیر و به مشهد منتقل شد. این نوجوان که در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و با نظارت سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بود به صراحت ارتکاب جنایت را پذیرفت و به فیلم برداری از صحنه هولناک قتل نیز اقرار کرد.

نامت چیست؟ احسان- الف

منبع: فردا

کلیدواژه: قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی دونفره زیبای محمدرضا گلزار و همسرش
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک