Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت بیت کوین امروز ۱۱ شهریور ماه با ۶.۳۵ درصد افزایش نرخ به ۴۹،۷۷۴ دلار معادل ۱،۳۴۵،۶۷۹،۳۶۸ تومان رسید.

 

به گزارش پول نیوز،

بیت کوین صعود کرد و به کانال ۴۹ هزاردلار بازگشت. امروز ۱۱ شهریورماه قیمت بیت کوین با رشد ۶.۳۵ درصد به ۴۹,۷۷۴ دلار معادل ۱,۳۴۵,۶۷۹,۳۶۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۹ دلار بوده که همینک %۲۳.۳۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

 

در حالی که اخیراً برخی از آلتکوین‌ها مسیری صعودی در پیش گرفته اند، بیت کوین با مشکل مواجه شده بود. ارز رمزنگاری شده برتر بازار روز‌های پایانی هفته بالای سطح ۴۹۰۰۰ دلار باقی ماند، ولی خرس‌ها دوباره به بازی بازگشتند.

چند روز بعد، بیت کوین ابتدا به زیر ۴۷۰۰۰ دلار کاهش یافت. با وجود تلاش‌های مکرر و بازیابی سطح ۴۹۰۰۰ دلار، در دو روز گذشته بیت کوین دوباره رو به کاهش گذاشت. این اتفاق منجر به ثبت کمترین قیمت چند روز اخیر این ارز در حدود ۴۶۵۰۰ دلار (در Bitstamp) شد. اما امروز و تا لحظه تنظیم گزارش قیمت بیت کوین حدود ۳۰۰۰ دلار بهبود یافته و بالای ۴۹۰۰۰ دلار ترید می‌شود.

سرمایه بازار بیت کوین اکنون در حدود ۹۰۰ میلیارد دلار است، اما چیرگی آن بر آلتکوین‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. این معیار در عرض چند هفته حدود ۳ درصد کاهش یافته و اکنون به حدود ۴۲ درصد رسیده است.

با افزایش مقبولیت ارز‌های دیجیتالی، نهاد‌های ناظر به دنبال قانون گذاری این حوزه هستند. گری گنسلر- رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا- با اشاره به ضرورت قانونمند شدن ارز‌های دیجیتالی گفته است: این طبقه از دارایی‌ها بیش از آن بزرگ هستند که بتوانند به دور از سیاست گذاری عمومی به حیات خود ادامه دهند.

ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک بازار دو تریلیون دلاری هستند و نمی‌دانم ارزش آن‌ها پنج یا ۱۰ سال دیگر چه قدر خواهد بود.
از طرفی دیگر برخی افراد هستند که به بازار ارز‌های دیجیتال خوشبین نیستند. برای نمونه جان پاولسون، میلیاردر آمریکایی که در سال ۲۰۰۸ حباب مسکن را پیش‌بینی کرده بود در مصاحبه با بلومبرگ گفت: بیت‌کوین حبابی است که در نهایت بی‌ارزش خواهد شد.

این میلیاردر طلا را به عنوان یک دارایی با ارزش افزوده برای ذخیره ارزش مناسب‌تر می‌داند و می‌گوید: من به هیچ کس توصیه نمی‌کنم در رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری کند. پاولسون پیش‌بینی کرده که نرخ تورم به دلیل افزایش عرضه نقدی از سطح مورد انتظار بالاتر می‌رود و این فرصتی برای رشد طلا ایجاد می‌کند.

دونالد ترامپ- رییس جمهور سابق آمریکا- نیز در گفتگو با فاکس نیوز با حمله مجدد به ارز‌های دیجیتالی گفته است: آن‌ها یک فاجعه بالقوه برای خریداران و سرمایه گذاران خود هستند که روزی بر سرشان آوار می‌شوند. چه کسی می‌داند این‌ها دقیقا چه هستند؟ ممکن است یک تقلب باشند. من بین ارزها، دلار را ترجیح می‌دهم چرا که ارز‌های دیجیتالی چیز‌هایی هستند که مردم خیلی در موردشان اطلاعات درستی ندارند.  
جان پاولسون (John Paulson)، کسی که در سقوط اوراق قرضه وام مسکن در بحرانی که در ایالات متحده در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۰۹ (۱۳۸۶ و ۱۳۸۷) رخ داد توانست ثروت زیادی را برای خود و سرمایه گذاران به ارمغان آورد، اخیرا طی مصاحبه‌ای به خبرگزاری بلومبرگ گفته است که او به هیچکس توصیه نمی‌کند که در رمزنگاری سرمایه گذاری کند، زیرا این چیزی نیست جز یک حباب.

وی از ارز‌های رمزنگاری شده به عنوان یک حباب یاد کرد و رمزنگاری را “عرضه محدود بی ارزش” نامید. او ادعا می‌کند که هیچ رمزارزی حتی آن دسته از رمزارز‌هایی که مقدار عرضه‌ی آن‌ها محدود می‌باشد، مانند بیت کوین، ارزش ذاتی ندارند.

او معتقد است که آن‌ها در نهایت بی ارزش خواهند شد، به محض این که نقدینگی کم شود یا شادمانی و هیجان از بین برود، آن‌ها به صفر می‌رسند.   بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۳.۵۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود. بیت کوین دیروز پس از آنکه فدرال رزرو ایالات متحده قیمت را به سمت یک مقاومت حیاتی هل داد، توانست ۴۹،۰۰۰ دلار را نگه دارد.  

در پایان هفته کاری، واکنش‌های مثبتی به اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد کاهش خرید دارایی‌ها و همچنین اظهارات مربوط به تورم مشاهده شد.

نگاهی به سطوح خرید و فروش در صرافی بایننس در همان روز نشان داد که یک خط حمایت به آرامی در محدوده ۴۸،۸۰۰ دلار ایجاد شده و با فروشندگان در کمی پایین‌تر از ۵۰،۰۰۰ دلار مقابله می‌کند. بیت‌کوین برای ادامه روند صعودی ابتدا باید مقاومت محدوده ۵۱ هزار دلار را پشت سر بگذارد و در صورت شکست این مقاومت احتمال رشد این ارز تا محدوده ۵۹ هزار دلار وجود دارد.

فلوریان گرومز (Florian Grummes)، مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ (Midas Touch Consulting)، قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلاری برای بیت کوین در ۶ ماه آینده، با یک کاهش احتمالی در این مدت اخیر را پیش بینی کرده است.

گرومز همچنان توضیح می‌دهد که در صورت رسیدن بیت کوین به سطح پیش بینی شده، بازار باید چه عکس العملی داشته باشد. او گفت که تا زمانی که پادشاه رمزارزها، ۱۰۰,۰۰۰ دلار معامله شود، لحظه‌ای تاریخی برای ورود بیشتر سرمایه از سوی سرمایه گذاران خواهد بود. با این حال، ممکن است فروش گسترده‌ای را تجربه کند.

به اعتقاد وی، با وجود بی ثباتی‌های هیجانی، به احتمال زیاد نوسانات کاهش می‌یابد و این دارایی با ارزش در سطح جهانی ممکن است در عرض چند سال به ۱ میلیون دلار برسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین امروز قیمت دوج کوین قیمت اتریوم قیمت بیت کوین امروز 11 شهریور 1400 ارز های دیجیتالی قیمت بیت کوین پیش بینی ۰۰۰ دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

کد خبر 6081358

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر