Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم رضایی روز پنحشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دولت سیزدهم برای اینکه بتواند در استان ها میدان داری کند و مردم حضور دولت را در بین خود لمس کنند باید مدیرانی را در مسندهای اداره و اجرای امور در استان ها قرار بدهند که مرد عمل و اجرا باشند و همیشه در صحنه حضور داشته باشند .

وی ادامه داد : مدیران پشت میز نشین و آنهایی که ساعات کاری خود را در اتاق های در بسته و در جلسات سپری می کنند نمی توانند اطلاع درستی از وضعیت جامعه  حوزه کاری خود داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی مازندران اظهار داشت : با توجه به اینکه بخاطر مشکلات پیش آمده مردم دچار یاس و ناامیدی شده اند رییس دولت و کابینه اش با حضور در مناطق مختلف کشور ،نشان بدهند که با مردم و جامعه هستند تا بار دیگر امیدها برگردد .

رضایی گفت : این حضور ضمن اینکه باعث شناسایی بهتر و دقیق مسائل می شود زمینه آن را فراهم می آورد که به مردم اثبات شود که  دولت در عمل نیز پای کار است و حرفهایشان تنها در حد شعار نیست و بلکه عملیاتی می باشند .

وی افزود : مدیران دولت سیزدهم باید از افرادی بومی و متخصص باشند یعنی از هر شهرستان افرادی با چنین ویژگی شناسایی شود و کار به او سپرده شود چرا که از این طریق است می توان راحت و بهتر به مسائل منطقه آگاهی یافت و بدرستی برای رفع آنها اقدام کرد .

این دانشجوی دکتری حقوق در خصوص مسائل و مشکلاتی که استان مازندران درگیر آن است ، گفت : مسائل زیست محیطی که سالهاست این استان درگیر آن می باشد می بایست در صدر اولویت های کاری مدیران دولت سیزدهم در این استان قرار بگیرد .

وی افزود : روان شدن شیرابه زباله ها به مشکل مضاعف برای مازندران مبدل شده است که طبیعت خدادادی استان را در چنبره خطر قرار داده است .

رضایی همچنین از بیکاری به عنوان دیگر مشکل اکثر مردم مازندران نام برد و افزود : همانطور که این استان از نظر تعداد تحصیلکردگان دانشگاهی در رتبه های بالای کشور قرار دارد اما به اندازه این پیشرفت علمی ظرفیت کاری و اشتغال در استان برای آنها ایجاد نشده است .

وی ادامه داد : این مساله باعث شده که اکنون با خیل عظیمی از بیکاران در مازندران مواجه باشیم که نیاز است دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه ای نشان بدهد تا بحران بیکاری از خانواده برچیده شود .

به گفته این فعال سیاسی مازندران این استان توریستی کشور بخاطر استقبال مردم از اقصی نقاط برای حضور وخرید مسکن در آن باعث شده تا قیمت ها افزایش زیادی داشته باشد در حالیکه توان و قدرت خرید مردم استان جوابگوی این قیمت ها نیست . 

وی از دولت سیزدهم خواست تا برای رفع مشکل مسکن مردم مازندران نیز اقدامات عاجلی انجام بدهد تا دغدغه خانه دار شدن مردم مرتفع بشود .

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی مازندران اشتغال پایدار مسکن کارآمدی دولت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی مازندران اشتغال پایدار سید ابراهیم رییسی مازندران اشتغال پایدار مسکن کارآمدی دولت دولت سیزدهم دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در آئین افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد بخش خشکبیجار اظهار کرد: تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها قرار دارد.

فرماندار رشت بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و گفت: اتاق همه مدیران باید به روی شهروندان و مراجعان باز باشد چرا که خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

عاشوری با تاکید بر اینکه کار، تلاش مضاعف و خدمت رسانی به مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: معتقدم هر مسؤولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت مردم باشد، سرافراز خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد شهر خشکبیجار ادامه داد: این پروژه از مهر ۱۴۰۱ استارت و فروردین ۱۴۰۳ به اتمام رسید و با بهره برداری از این پروژه ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این بخش خدمات دهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین این ساختمان توسط خیرین به کمیته امداد اهدا شده است، اضافه کرد: حضور خیرین در این شهرستان و فعالیت و کمک‌های آنها در عرصه‌های مختلف یک ظرفیت بی نظیر در این منطقه است.

فرماندار رشت به اقداماتی که در راستای آب شرب بهداشتی شهر خشکبیجار انجام گرفته اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی انتقال آب خمام به خشکبیجار در حال انجام است و پیش بینی می‌شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

عاشوری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای رفع ضعف برق این بخش نیز اضافه کرد: زمینی برای پست برق ۲۰/‏۶۳‬ توسط شورا و شهرداری خشکبیجار به شرکت برق منطقه‌ای برای احداث داده شده و در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6087348

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم