Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سید مناف هاشمی اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای شروع سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک، شهرداری تهران، سید مناف هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده در استانه آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: باتوجه به اعلامی که از سوی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت صورت گرفته آغاز سال جدید تحصیلی در آبان ماه خواهد بود و در تلاش هستیم تا 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: قرارداد خرید 200 دستگاه اتوبوس انجام گرفته و تفاهم نامه آن با دو شرکت انجام شده و قرارداد آن به زودی منعقد خواهد شد؛ همچنین 300 دستگاه از اتوبوس‌های دو کابین و تک کابین در حال تعمیر و تجهیز هستند تا آماده به کار شوند.
هاشمی گفت: در بحث نوسازی تاکسی‌ها وام 90 میلیونی به مالکان تاکسی‌ها داده می‌شود، حدود 15 تا 20 میلیون باید آن‌ها پرداخت کنند تا اسقاط انجام شود، ولی حدود 30 میلیون نیز باید اضافه بر این مبالغ توسط مالکان پرداخت شود تا تاکسی‌ها نوسازی شوند و این کار مقداری سخت است زیرا معمولا تاکسی دارها توان پرداخت این مبالغ را ندارند و شرکت خودرو ساز بر مبنای تورم قیمت‌ها را افزایش می‌دهد اما با تمام این اتفاقات 2 هزار تاکسی تاکنون نوسازی شده اند و در تلاشیم تا پایان سال 10 هزار خودرو نوسازی شود.
هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش تعداد واگن‌ها مترو و نوسازی آن‌ها، بیان کرد: تعداد زیادی از واگن‌های قدیمی را نوسازی کرده ایم و قراردادی را شرکت بهره برداری مترو با واگن سازی تهران منعقد کرده تا تعداد بیشتری از واگن‌ها تعمیر شده را به چرخه بیاوریم و فعال کنیم.در تلاشیم تا با این اقدامات بتوانیم شاهد بهبود حمل و نقل عمومی در آستانه سال تحصیلی جدید باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری عصر سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی و مرمت بافت تاریخی بوشهر در دستور کار است.

شهردار بوشهر اضافه کرد: ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شده و طرح جداره‌سازی بافت بوشهر بر عهده اداره کل میراث فرهنگی استان قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر بافت تاریخی بوشهر است گفت: ساختمان‌های بافت تاریخی بوشهر دارای قدمت حدود ۲ قرن دارند که بازسازی برخی از آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

اجرای طرح‌های متعدد عمران شهری

وی همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک بوشهر در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یک ضرورت است تصریح کرد: باید این دستگاه‌ها پای کار بیایند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

شهردار بوشهر طرح‌های بازسازی و بازآفرینی بافت بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در محله تنکگ‌ها بافت فرسوده زیادی داریم که اقدامات لازم تدوین و اجرایی شده است.

حیدری طرح‌های عمران شهری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امسال با اجرا طرح‌های مختلف عمران شهری از جمله گذر مناطق جنوبی شهر بوشهر تحول مهمی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6087017

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم
  • استفاده از اتوبوس‌های برقی تولید داخل به امسال نمی‌رسند
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر