Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جهانگیری صبح امروز پنج شنبه در نشست بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی اندیمشک اظهار کرد: ۱۰۷ پروژه در حوزه مسکن، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، امور عشایر، برق، ورزش، آب و فاضلاب، گاز، راهداری، تعاون روستایی، راه و شهرسازی، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش در شهرستان اندیمشک در دست احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش الوار باهدف ارائه خدمات به مناطق محروم شهرستان پس از انجام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌کاره یا رهاشده در این شهرستان هر چه سریع‌تر باید تعیین تکلیف شوند، گفت: بسیاری از پروژه‌های اندیمشک در حوزه بهداشت، ورزش، نوسازی مدارس و راهداری پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد داشته‌اند که باید با تلاش جهادی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

وی تصریح کرد: مردم انتظارات و دغدغه‌های به حقی دارند و مسئولان باید به‌صورت جهادی پیگیر مطالبات مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان باشند.

جهانگیری افزود: در حوزه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس نیز نیازمند افزایش سرانه آموزشی در بعضی از مناطق پرجمعیت شهرستان از جمله منطقه کوی رسالت، کوی ولایت، شهر چمگلک و دوکوهه هستیم.

فرماندار اندیمشک گفت: در اوایل فصل پاییز در راستای زیباسازی مبلمان شهری، رضایتمندی شهروندان، پایداری شبکه برق، سیستم فرسوده برق مرکز شهر تعویض و مرکز شهر به سیستم جدید برق متصل خواهد شد.

کد خبر 5294942

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان جهانگیری فرمانداری اندیمشک پروژه های نیمه تمام شهرستان اندیمشک ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی قزوین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه