Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جبار قوچان‌نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت ستاد کرونا با عنایت به شرایط فعلی، با بازگشایی اماکن ورزشی  به شرط رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا موافقت کردند.

او افزود: بازگشایی با شرایط؛ فاصله ۸ متر مربعی برای هر نفر، داشتن تهویه مناسب و استاندارد برای اماکن سرپوشیده و جلوگیری از هرگونه ازدحام از پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

زمان بازگشایی اماکن ورزشی شهر، سؤال مهم بانوان مشهدی


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: بدیهی است نکردن مسائل ذکر شده فوق منجر به برخورد و اقدامات قانونی خواهد شد امیدواریم با همکاری جامعه ورزش خصوصاً باشگاه‌داران شاهد رشد و ارتقای سلامت و نشاط جامعه باشیم.

 

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی باشگاه های ورزشی موج پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها