Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: در سالی که با نام تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها نام‌گذاری شده است، این سند می‌تواند برای سرمایه‌گذران تسهیل‌گری کند.

اعتبار آبرسانی برای مردم عشایر استان ناچیز است و افرایش می‌یابد

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در شورای برنامه‌ریزی استان مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان هم برای آبرسانی به روستاها مصوب شده است، گفت: اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به عشایر زحمت‌کش مبلغ هشت میلیارد تومان است که بسیار ناچیز است و در جلسه هفته آینده مبلغ این بخش افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین بر احداث و ترمیم راه‌های روستایی خصوصا نقاط حادثه‌خیز استان تاکید کرد و افزود: ۱۳۸ میلیارد تومان هم برای راه‌های روستایی مصوب شده است که ۳۰ میلیارد تومان برای احداث، ۳۸ میلیارد تومان برای مرمت راه‌ها و ۷۰ میلیارد تومان هم برای روکش آسفالت‌هایی که از بین رفته در نظر گرفته شده است.

بازوند در ادامه سخنانش انتقال پادگان‌های نظامی به بیرون از شهرها را خواسته مقام معظم‌ رهبری دانست و توضیح داد: انتقال پادگان ۲۴۰ هکتاری سروران به خارج از محدوده شهری بر اساس کمیسیون ماده پنج شورای برنامه‌ریزی تصویب شد و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارسال می‌شود تا کلانشهر کرمانشاه بتواند از این ظرفیت بزرگ در بخش‌های تجاری، فرهنگی و مسکن استفاده کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان نیروی انتظامی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است گفت: این بیمارستان الان با مشکل پارکینگ مواجه است که قرار شد از زمین‌های گمرک برای احداث پارکینگ در این بیمارستان استفاده شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کرمانشاه آبرسانی پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کرمانشاه استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کرمانشاه آبرسانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم و نباید وارد زمین دشمن شویم، زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را نباید وارد آن کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات وعده صادق در خصوص وظیفه ملت در برابر این اقدام سپاه پاسداران، اظهار کرد: باید جلوتر از دشمن حرکت کنیم، اما این حرکت نباید جلوتر از مقام معظم رهبری و فرماندهان شجاع باشد.

وی با تاکید بر هوشیاری نسبت به سناریو رسانه‌های بیگانه، افزود: باید با هوشیاری از ایجاد دودستگی و تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری کنیم، نباید وارد زمین دشمن شویم و زمین بازی باید از سوی ما طراحی شود و دشمن را وارد آن کنیم.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمین بازی دشمن جای نماز، انصاف، جوانمردی و صداقت ندارد و به طور قطع ما در این زمین شکست خواهیم خورد.

صحرایی تصریح کرد: شعارهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ این‌ها را یادمان هست و فریز شدن رسانه‌های آن‌ها را در همان سال شاهد هستیم، کسی باور می‌کرد آن‌ها که سال‌ها با تمام توان فریاد می‌زدند «مشکل جمهوری اسلامی موی زنان است» خودشان بیش از ده سال است در مو، پیچ خورده‌اند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های ما در حال حاضر باید برای مردمان کشورهای اسرائیل، کانادا، فرانسه، آلمان، آمریکا و اردن سوال ایجاد کنند که از سران خود بپرسند به کدام اصول، قول، قطعنامه و نهادهای حقوق بین‌الملل معتقد هستند؟.

کد خبر 745385

دیگر خبرها

  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • فقط با ۱۵ هزارتومان این طلای خالص را بخرید!
  • با ۱۵ هزارتومان طلای خالص بخرید!
  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد