Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:38:17 GMT

توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در بندر ریگ

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۶۷۲

توقیف محموله لوازم آرایشی قاچاق در بندر ریگ

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با رصد و اشراف اطلاعاتی، یک فروند شناور باری را که حامل کالای قاچاق بود، در محدوده این شهرستان متوقف کردند.

او با بیان اینکه این شناور از کشور امارات متحده عربی بارگیری کرده بود، افزود: ماموران در بازرسی این شناور توقیفی ۲۱ هزار قلم لوازم آرایشی را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه، ارزش کالا‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال اعلام کرد.

شرفی بیان کرد: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان بوشهر و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق و ممنوعه جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

بیشتر بخوانید

بیش از ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر بوشهر کشف شد قاچاق کالا در پوشش محموله‌های نفتی از بندرهای استان بوشهر

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا کالای قاچاق مرزبانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید