Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:57:54 GMT

کیش با خانه های پیش ساخته مقابل گرانی مسکن می ایستد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۸۲۸

کیش با خانه های پیش ساخته مقابل گرانی مسکن می ایستد

به گزارش ایرنا، جعفر آهنگران روز پنجشنبه در هشتمین جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته در حوزه زیرساخت های جزیره؛ پس از گذشت ۴۰ سال از ایجاد منطقه آزاد کیش تا کنون زیرساخت ها و مسایل زیست محیطی در اولویت کار قرار نگرفته است.

وی با بیان این که تامین انرژی مورد نیاز  کیش یکی از اولویت های مهم این منطقه است، افزود: در راستای توسعه جزیره کیش، بی توجهی های غیر ارادی به مسائل محیط زیست، این منطقه را با تهدید جدی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگران با اشاره به تورم املاک در جزیره کیش اظهار داشت: با هدف کنترل و مهار تورم املاک در جزیره، با اختصاص زمین نسبت به احداث خانه های پیش ساخته اقدام خواهد شد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ارتقاء مراکز بهداشت و درمان کیش نیز افزود: با توجه به بیمه شدگان بالای این جزیره هیچ خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی دریافت نمی شود از این رو با پیگیری های مستمر در آینده نزدیک درمانگاه تخصصی توسط سازمان تامین اجتماعی ساخته خواهد شد.

وی  ارتقاء سطح آموزش را لازمه پیشرفت و توسعه هر منطقه اعلام و اضافه کرد: سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش کیش قابل مقایسه با محروم ترین مناطق کشور است و باید توجه ویژه نسبت به ارتقاء آموزش و پرورش جزیره شود.

آهنگران با بیان این که وجود پرونده های حقوقی گسترده سبب ایجاد مشکلات عدیده ای در این منطقه شده است، افزود: یک هزار و ۸۹ این پرونده ها مربوط به ۶۰ پروژه بزرگ است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان مسکن جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در ادامه شبکه ایکس نوشت: گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور، شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، ۸ سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

کد خبر 846499 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری