Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل فولاد هرمزگان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به بررسی مشکلات موجود در راه توسعه فولاد هرمزگان پرداخته و بر تامین زمین و انرژی مورد نیاز فولاد هرمزگان در طرح های توسعه ای تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان  مدیرعامل فولاد هرمزگان در این نشست به نگاه ارزشی و انقلابی و همکاری ها و حمایت های همه جانبه مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره کرد و نتیجه این همکاری ها را رفع مشکلات و در نهایت انتفاع کشور دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطاا... معروفخانی با بیان اینکه نگاه دولت به طرح های توسعه، ویژه می باشد و نهایی شدن طرح های توسعه ای به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد ، به بیان مشکلات پیش رو در توسعه فولاد هرمزگان پرداخت و اظهار امیدواری کرد: این همکاری ها در رفع موانع توسعه فولاد هرمزگان ادامه یابد.

  مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس نیز فولاد هرمزگان را باعث افتخار منطقه ویژه و ویترین صنعت استان هرمزگان دانست و اظهار داشت : وظیفه ما پشتیبانی و رفع دغدغه از بخش تولید است. وی با بیان اینکه در بحث انرژی و بازسازی اعتماد و اعتمادآفرینی بایستی تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تاکید کرد : در حال حاضر کشور نیاز به کار جهادی دارد و بایستی فعالیت ها را سرعت بخشید.

حسن خلج تهرانی با استقبال از اجرای طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان گفت : ما آمادگی داریم زمین را در اختیار فولاد هرمزگان قرار دهیم .

وی همچنین حمایت خود را از بخش خصوصی در در خصوص تامین انرژی اعلام کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دغدغه از بخش تولید فولاد هرمزگان طرح های توسعه منطقه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق

در دیدار نوروزی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد و هیئت همراه با امام جمعه بافق و عوامل دفتر خبر شهرستان، مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق مطرح و بررسی شد. 

کریمی مدیرکل صداوسیمای استان یزد در این دیدار نوروزی گفت: به علت وجود نیرو‌های انسانی متعهد و متخصصی در صدا و سیما داریم، موفق هستیم و رشد مخاطب داشتیم. 

او افزود: یکی از بهترین مکان‌هایی که پرورش نیرو دارد و فعال است، دفتر خبر بافق است و بافق یک شهرستان متفاوت در زمینه کارکرد خبری و تولید اخبار، پوشش‌های زنده و... است. 

کریمی بیان کرد: ارتباط خوب مردم، صنایع، مسئولین و رسانه، موجب این بهره وری شده است. 

او با اشاره به مطالبات مطرح شده گفت: بخشی از تأمین تجهیزات را باید در خود شهرستان پیگیری کنیم، چون بودجه سازمان مشخص و محدود است. 

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد گفت: ما باید از ظرفیت شهرستان برای معرفی شهرستان استفاده کنیم تا آداب و رسوم و فرهنگ و رویداد‌های آن شهرستان را بشناسانیم. 

او ادامه داد: در صداوسیمای استان سالیانه می‌توانیم ۱۰ ساعت طرح طبقه ب، مثل مستند و انیمیشن داشته باشیم که این تولیدات را باید در قالب طرح ارائه دهید تا از آن حمایت و بودجه لازم داده شود. 

کریمی بیان داشت: در مورد کارت خبرنگاری، محدویت‌های حقوقی داریم، اما در عین حال پیگیری انجام می‌شود تا یک کارت خبرنگاری به نوعی دیگر صادر شود.

او افزود: دوره‌های آموزشی را می‌شود با همکاری باشگاه خبرنگاران جوان استان، برگزار کنید. 

مدیرکل صدا و سیمای استان یزد گفت: هفته‌ای یکبار استودیوی رادیو در اختیار عوامل رادیوی بافق قرار بگیرد و دوره‌های آموزشی هم برگزار شود. 

او افزود: باتوجه به اینکه امکانات و تجهیزات رادیو در شهرستان وجود ندارد یک باکس ۲۰ دقیقه‌ای در مرکز برای شما در نظر گرفته خواهد شد. 

سلطانی معاون خبر صداوسیمای استان یزد گفت: برای اولین بار ۹۲ باکس خبری در یک شهرستان تهیه تولید شد که جای تقدیر و تشکر دارد. 

او افزود: امیدواریم همین روند و شور و نشاط جوانه‌های بافقی ادامه پیدا کند و در سال آینده این بخش خبری با کیفیت بهتر و بالاتری به مخاطبین ارائه شود. 

سلطانی بیان کرد: در سال جدید با انگیزه بیشتر و با بازآرایی به شیوه بهتر، به سوی رشد و پویایی، عوامل باکس خبری جوانه‌ها، فعالیت خود را ادامه دهند. 

او گفت: در سایر شهرستان‌ها هم خبرنگارانی هستند که با این مجموعه همکاری می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم این همکاری و ارتباطات با این مجموعه، بهتر و بیشتر شود. 

معاون خبر استان یزد تصریح کرد: در حوزه انتخابات بیشترین تولید خبر را در بافق داشتیم که جای تقدیر دارد و رتبه اول تولید خبر و گزارش در حوزه انتخابات، به دفتر خبری بافق تعلق گرفت. 

او خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مشارکت بالای مردم در شهرستان بافق، شور آفرینی‌ای بوده است که عوامل رسانه‌ای این شهرستان انجام داده‌اند. 

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق نیز گفت: شرط جهش تولید، مشارکت پرشور است که صداوسیما نقش مهمی در شکل دهی مشارکت مردم دارد. 

او افزود: اگر مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر رفع شود، شاهد پویاتر شدن فعالیت آنها هستیم. 

حسینی بیان کرد: در مدت حضورم در شهرستان فعالیت و دغدغه مندی و تلاش شبانه‌روزی عوامل دفتر خبر را، آن هم بدون چشم داشت، شاهد بودم. 

او گفت: اگر امکان دارد تمام برنامه‌هایی که قرار است در سطح شهرستان برگزار شود، پوشش خبری و تولیدی آن به عوامل دفتر خبر بافق داده شود. 

امام جمعه بافق افزود: معادن و شرکت‌های اطراف شهرستان، پخش کار‌های خبری و تولیدیشان در صداوسیما، منوط به تولید در دفتر خبر بافق باشد. 

او تأکید کرد: عوامل دفتر خبر پتانسیل و توانمندی بسیار بالایی دارند و می‌توانند کار‌های بسیار قوی‌ای تولید کنند و چرا معادن و صنایع ما باید کار‌های تولیدیشان را به تیم‌های خارج از استان بسپارند؟! 

حسینی گفت: این دوستان هیچ درآمدی ندارند و باید برای آن رایزنی کرد تا یا جذب صداوسیما یا در شرکت‌ها و کارخانه‌ها جذب و برای آنها اشتغالزایی صورت بگیرد. 

او خاطرنشان کرد: صداوسیما مطالبه و نامه نگاری‌های لازم را برای تقویت عوامل دفتر خبر انجام دهد و بنده هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه صنعت پست را متحول می‌کند؟
  • پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عوامل دفتر خبر بافق
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • اقدامات ایمیدرو در سالی که گذشت
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • تاریخ‌سازی سربازان گاز در سال ۱۴۰۲
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم