Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:47:14 GMT

نوجوانان والیبال ایران روی سکوی سوم جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۳۵۲۴

نوجوانان والیبال ایران روی سکوی سوم جهان

تیم والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل روسیه به عنوان سوم مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان رسید.

به گزارش مشرق،‌ تیم نوجوانان ایران پس از شکست روز گذشته مقابل لهستان در بازی رده بندی مسابقات پسران زیر ۱۹ سال جهان به مصاف روسیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا به مقام سوم مسابقات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

والیبال نوجوانان جهان؛ عذرخواهی سرمربی ایران از مردم

تیم ایران در ست‌های اول و سوم با نتایج ۲۵ بر ۱۴ و ۲۷ بر ۲۵ برنده شد و ست‌های دوم و چهارم را ۲۲ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ واگذار کرد تا تکلیف برنده در ست پنجم مشخص شود. روس‌ها در ست پنجم کاملا تحت تاثیر تیم ایران قرار داشتند و به بازی پر اشتباه خود ادامه دادند تا سرانجام با نتیجه ۱۵ بر ۶ شکست خوردند. 

بازیکنان ایران در این بازی ۵۱ امتیاز از حمله، ۹ امتیاز از دفاع روی تور، ۹ پوئن سرویس و ۴۱ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم روسیه نیز ۵۷ امتیاز از حمله، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۹ پوئن سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند. حسین خانزاده با کسب ۱۸ پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم ایران بود.

تیم ایران پیش از این در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۵ نیز به مدال برنز مسابقات نوجوانان رسیده بود و قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۵ را نیز در کارنامه خود دارد.

دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان از ساعت ۱۹ بین دو تیم لهستان و بلغارستان برگزار خواهد شد.  بلژیک نیز با پیروزی ۳ بر یک برابر مصر، یازدهم شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان والیبال تیم ملی والیبال تیم ملی نوجوانان تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان