Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمات از نمایش شاگردانش در مسابقات جهانی راضی است.

آرمات می گوید اگر بر روی تیم نوجوانان دو سه سال کار شود، قهرمان جهان خواهند شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل روسیه و کسب عنوان رتبه سوم رقابتهای جهانی تهران، گفت:

می‌دانستیم پس از شکست مقابل لهستان قدرتمند، بازی سختی را مقابل روسیه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باید بگویم تنها چهار ماه و نیم وقت داشتیم که تیم را تشکیل دهیم و روی آن کار کنیم. می‌دانستیم که بازیکنان به دلیل باخت مقابل لهستان روحیه خوبی نداشتند اما در فرصت کم سعی کردیم روحیه آنها را بازگردانیم. روسیه یکی از قدرتهای والیبال دنیا است که با آن بازی کریم و این تیم قدرتمند ظاهر شد. باتوجه به آنالیزهایی که انجام دادیم توانستیم این تیم قدرتمند را شکست دهیم. 

او ادامه داد:

این برد را به مردم تقدیم می کنم و امیدوارم دل مرد بابت کسب عنوان سومی شاد شده باشد. اگر بر روی این تیم دو یا سه سال کار شود قول می دهم قهرمان جهان خواهد شد. باید به تیم نوجوانان فرصت داد تا بتواند در عرصه های جهانی حرف برای گفتن داشته باشد.

آرمات در پاسخ به اینکه چرا در برخی از اوقات بازی، بازیکنان بازی را رها کرده و توپ های ساده را دریافت نمی‌کردند؟ اظهار کرد:

از این سوال تعجب می‌کنم. نوجوانان به دلیل استرس و شور و حالی که دارند ممکن است با بی‌تجربگی بازی برده را به باخت تبدیل کنند. نمی‌شود گفت چرا بازیکن نوجوانان خطا دارند اما می‌توان گفت که باید کار و تمرین کرد. بازیکنان ایران در اولین میدان جهانی خود شرکت کرده اند. باید اظهار کنم که هیچ بازی رسمی قبل از این رقابت برای  بچه ها وجود نداشت. بنابراین اتفاقات از این جمله طبیعی است.

او گفت:

تیم روسیه تیمی است که حرف اول را در والیبال می زند. آنها در سرویس پرشی و اسپک خوب هستند. اگر دقت کنید آلکنو هم می خواست سرویش پرشی و اسپک قدرتی را به تیم ملی القا کند. به دلیل سرویس خوب روسیه، دریافت ما دچار مشکل شده بود. از فدراسیون والیبال و داورزنی تشکر می کنم. شخص داورزنی، مرادی و تقوی در این ماه ها همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند. شاید بگویید به دلیل جایگاهش این صحبت ها را انجام می دهم اما قسم می خورم که این موضوع به جایگاهم ربطی ندارد. ما مدیون داورزنی هستیم. نبودن بازی تدارکاتی، اردوی های بروزن مرزی به دلیل کرونا کار را برای ما سخت کرد. تیم ما  ۴ ماه و نیم از خانواده دور بود. این برد را به مردم تقدیم می کنم. امیدوارم با این پیروزی خستگی از تن داورزنی در آمده باشد!

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با محمد صادقی: مگر می شود آدم از قهرمان ملی اش فیلم نداشته باشد رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری ابوالفضل جلالی: از پرسپولیس پیشنهاد داشتم جدول کامل نقل و انتقالات تیم های بزرگ در تابستان 2021 با تاکید کادرفنی، سه بازیکن تازه وارد پرسپولیس موهای خود را اصلاح کردند رونالدو: به 'شهریار' بابت سال ها حفظ این رکورد تبریک می گویم گزارش مارکا از برنامه های فلورنتینو پرز؛ امضای قرارداد با ام باپه در زمستان و هالند در تابستان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی به فاصله پنج هفته تا پایان فصل تنها 5 امتیاز دیگر برای مسجل کردن قهرمانی می خواهد و شاید با توجه به نتایج تعقیب کنندگان زودتر نیز به هدفش برسد. اگر موناکو ببازد و پی اس جی فردا ببرد، قهرمانی مسجل می شود.

پی اس جی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسیده و چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف دورتموند برود، فردا میهمان لوریان رده هفدهمی است.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی بسته با فضای کم خواهد بود، در برابر تیمی که نزدیک به دروازه خود دفاع می کند. آنها نمی خواهند سقوط کنند و فکر می کنم بازی سختی خواهیم داشت ولی ما آماده ایم تا برنده شویم.»

آیا برای مسجل شدن قهرمانی قبل از لیگ قهرمانان عجله دارید؟ «این چه کمکی به ما می کند؟ (قهرمان شدن قبل از لیگ قهرمانان). امیدوارم فردا قهرمان شویم، اما مهم این نیست که قهرمانی چه زمانی اتفاق می افتد. مهم نحوه بازی ماست. حتی اگر قهرمان شویم، ما به بازی های خوبمان ادامه خواهیم داد.»

لوئیس انریکه به پیشرفت پی اس جی افتخار می کند: «ما مشخصاً از همان ابتدا مدعی اول قهرمانی بودیم. همه نمی‌توانند با این همه بازی مهم و فشار زیاد قهرمان شوند. ما بهترین ترکیب و بهترین بودجه را داریم و قهرمانی تقریباً برای ما اجباری است، اما ما با برتری فاحش نسبت به سایر رقبا این کار را انجام دادیم. من سطح لیگ فرانسه را دست کم گرفته بودم.»

هدف لوئیس انریکه چهارگانه است؟ (سوپرجام، لیگ، لیگ قهرمانان و جام حذفی که اولی فتح شده): «بدون شک، این انگیزه ای است برای انجام کاری که هرگز در فرانسه انجام نشده است تا در تاریخ باشگاه، شهر و کشور ثبت شود. این به ما انگیزه زیادی می دهد، اما در حال حاضر فقط سوپرجام را برده ایم و باید برای سه جام دیگر تلاش کنیم.»

لوئیس انریکه در مورد امباپه با سوال یک رسانه اسپانیایی مواجه شد. او در مورد پرسش خبرنگار که گفته بود چطور امباپه، بهترین بازیکن جهان، برابر لیون غایب بود، با خنده گفت: «تو رکورد را خراب کردی. این اولین بار بود تا اینجای نشست که حتی یک نفر از من سوالی در مورد کیکی (کیلیان امباپه) نپرسیده بود اما بازهم موفق نشدیم. من واقعاً نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. وقتی کیلیان علنی صحبت می کند، من هم همین کار را انجام می دهم.»

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال