Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:43:12 GMT

کشف ۲۶۶ دستگاه ماینر قاچاق در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۴۰۸۵

کشف ۲۶۶ دستگاه ماینر قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین-تهران به ۲ دستگاه خودروی وانت و نیسان مشکوک شده و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این خودروها تعداد 266 دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به این‌که کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را 50 میلیارد و 540 میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین کشف ماینر فرمانده انتظامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که اقدام به گروگان‌گیری ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله کرده بود، توسط مأموران انتظامی این استان در حاشیه شهرستان شاهرود دستگیر شد.

به گزارش فارس، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان شاهرود، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور که دارای سوابق کیفری متعدد بوده است، اقدام به ربایش ۲ جوان ۳۰ ساله کرده و از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: کارآگاهان پلیس در این راستا تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند مخفیگاه آدم‌ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستا‌های شاهرود شناسایی کنند.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران انتظامی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، علاوه بر رهایی گروگان‌ها به‌صورت صحیح و سالم، متهم را که قصد متواری شدن داشت، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان‌ها داشت، نقشه ربودن آن‌ها را طراحی کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تأکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند، قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان