Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کنار گذر شهر پاوه در ۲ مرحله و از گردنه شمشیر تا محدوده روستاهای نسمه و خانقاه اجرایی و مرحله اول آن به طول هفت کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده انجام می شود.

استاندار کرمانشاه در آیین آغاز این پروژه گفت: اعتبارات دولتی به صورت قطره چکانی اختصاص خواهد یافت و برای تسریع در اجرای پروژه باید از طریق ماده ۵۶ و ظرفیت بانک ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هوشنگ بازوند» افزود: استفاده از مشارکت بانکها در اجرای این پروژه دور از دسترس نیست چرا که پروژه های سدهواسان و جاده گیلانغرب به زله زرد از همین منوال انجام شده است.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کنارگذر از ضرورت های اصلی پاوه است که معضل ترافیک شهری و ترافیک ناشی از عبور کامیون های ترانزیتی به سمت مرز شوشمی را مرتفع می‌ سازد.

«آرش لهونی» افزود: سال ۱۳۷۴ اجرای این طرح تصویب شده و اینکه پس از گذشت ۲۶سال، مرحله یک اجرای عملیات آغاز می شود و نوید خوبی برای مردم است.

وی تصریح کرد: احداث کنار گذر در شهرهای جوانرود و روانسر را نیز در دستور کار داریم که ترافیک این ۲ شهر را از این طریق حل کنیم.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کلنگ زنی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند عملیات عمرانی پاوه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کلنگ زنی استانداری کرمانشاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کلنگ زنی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند عملیات عمرانی پاوه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار تهران، پیش از ظهر امروز دوشنبه با همراهی برخی از معاونین و مدیران استانداری تهران به شمیرانات سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش استاندار تهران در این سفر پروژه جاده جنگلی لواسانات که تسهیل گر مسیر مواصلاتی دهستان لواسان بزرگ به لواسان کوچک است و از لحاظ زیرساخت گردشگری حائز اهمیت می‌باشد را افتتاح خواهد کرد.

برنامه بعدی فخاری در این سفر، بازدید از جاده رانشی سد لتیان و شنیدن مطالبات مردمی در مسجد جامع «نیکنام ده» است.

گفتنی است که افتتاحیه پروژه کانال آبرسانی روستای «برگ جهان» از برنامه‌های دیگر استاندار تهران در سفر به شهرستان شمیرانات خواهد بود.

کد خبر 6085086

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر