Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@12:51:37 GMT

۷ مصدوم در تصادف جاده زیار به هرمدان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۴۷۴۱

۷ مصدوم در تصادف جاده زیار به هرمدان

تصادف پراید و وانت هفت مصدوم در پی داشت.

عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تصادف پراید و وانت، اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹:۰۰ امروز طی تماس تلفنی با اتاق فرمان ۱۱۵ اصفهان این حادثه به مرکز اورژانس اصفهان خبر داد.

وی ادامه داد: این حادثه در جاده "زیار" به سمت "هرمدان" رخ داده است و دو کد آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اولیه، مشخص شد که در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که از این تعداد دو زن، دو مرد و سه کودک بودند.

وی تصریح کرد: پس از انجام عملیات نجات، مصدومان برای ادامه روند درمان به بیمارستان‌های کاشانی و فارابی منتقل شد.

کد خبر 519144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی امار مصدومان حادثه تصادف اورژانس ۱۱۵ اصفهان ماموریت اورژانس اورژانس اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی سخنگوی اورژانس اصفهان عباس عابدی اورژانس 115 مصدومان حوادث رانندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاده است.

طباطبایی افزود: اتوبوس از عقب به کامیون برخورده کرده است که بر اثر آن ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان یزد است؛ حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه رخ داد که واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران با ۱۳ مصدوم بود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت