Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@12:51:57 GMT

در سفر رییسی به سیستان و بلوچستان چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۵۱۵۱

در سفر رییسی به سیستان و بلوچستان چه گذشت؟

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدابراهیم رییسی پس از بازدید از پروژه یک هزار واحدی مسکن و گفت‌وگو با دست‌اندرکاران آن، با حضور در منطقه کپرنشینی مرادآباد به طور مستقیم با مردم این منطقه محروم به گفت‌وگو نشست و از نزدیک از مشکلات و نارسایی‌های این منطقه مطلع شد.

رییس‌جمهوری ساماندهی وضعیت مسکن ساکنان محله محروم مرادآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان‌دادن وضعیت این بخش از هموطنان‌مان بسیار اقدام پسندیده‌ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی با قدردانی از خدمات و اقدامات ارزشمند و خداپسندانه مجموعه بسیج و سپاه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان جامعه اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در دولت با همکاری نیروهای بسیجی و سپاهی برای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی مستضعفین و محرومین سیستان و بلوچستان از هیچ اقدام و خدمتی فروگذار نخواهند کرد.

در این بازدید مقرر شد در خصوص چگونگی تسریع در ساماندهی وضعیت این منطقه محروم در جلسه شورای اداری استان تصمیم‌گیری شود.

پربیننده ترین وزیر کشور: مردم انتظار معجزه از مسئولان ندارند آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۱۱) راز کاهش وزن شدید رهبر کره شمالی + عکس انتشار دستور عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در سال گذشته لامبدا پشت مرزهای ایران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک