Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:24:32 GMT

نماز جمعه امروز بندرعباس برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۶۵۵۷

نماز جمعه امروز بندرعباس برگزار نمی‌شود

گروه استان‌ها- بنابر اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا نماز جمعه امروز برگزار نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ستاد نماز جمعه بندرعباس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار نمی‌شود. 

متن اطلاعیه ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس به شرح زیر است: پیرو اطلاعیه و نظر ستاد مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز جمعه این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری در بندرعباس و تعهد ستاد برگزاری نماز جمعه به سلامت شهروندان نماز جمعه دوازدهم شهریورماه بندرعباس برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماز جمعه فردا در اردبیل برگزار نمی‌شودنماز جمعه این هفته در 19 شهر استان بوشهر اقامه نمی‌شودنماز جمعه این هفته در کاشان برگزار نمی‌شود

در مورد جمعه‌های بعد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذی‌ربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا تصمیم لازم را اتخاذ و از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان بندرعباس خواهد رسید. 

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه این هفته برگزاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود