Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:20:41 GMT

محدودیت‌های کرونایی در زنجان با جدیت اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۸۲۸۶

محدودیت‌های کرونایی در زنجان با جدیت اجرا می‌شود

سرهنگ حمیدرضا قدیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بااشاره به اینکه در راستای اجرای محدودیتهای کرونایی به موازات ماموریتهای دیگر نیروی انتظامی دربحث پیشگیری و مقابله انجام وظیفه می‌کند، افزود: محدودیتهای کرونایی در بازه زمانی ۳۱ تیر امسال با شدت انجام می‌شود.

این مسوول با اشاره به فعالیت ۲۴ دستگاه دوربین فعال ثابت و متغیر با قابلیت ضبط توسط اپراتور و ارسال پیامک در استان ادامه داد: ۱۴۶ هزار و ۱۶۰ دستگاه خودرو در جاده های استان تردد کردند و ۲۶ هزارو ۴۸۷ خودرو در زمان ممنوعیت به شهرهای خود عودت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی زمان ۳۱ تیر تا کنون پنج هزار و ۹۵۸ دستگاه خودروی متخلف با جریمه ۲ میلیون ریالی اعمال قانون شده اند، اظهار داشت:۱۷ هزارو ۶۰۸ فقره اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۱ هزارو ۶۷۲ فقره نیز جریمه یک میلیون تومانی شده اند.

قدیمی افزود: در مجموع از ۳۱ تیر تاکنون ۴۵ هزارو ۲۳۸ فقره اعمال قانون از سوی پلیس زنجان انجام گرفته و از طرفی با همکاری کارشناسان دستگاههای متولی امر ۲ هزارو ۱۶۷ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که ۶۰۷  صنف تذکر،  ۲۵ واحد دیگر نیز به علت توجه تذکرات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

این مسوول خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته پلیس زنجان موفق شد در بحث پیشگیری و مبادله، ۱۷۶ هزارو ۵۵۰ عدد سرنگ که بصورت غیرقانونی قاچاق می شد، ضبط و کشف کند.

برچسب‌ها کرونا جریمه خودرو تردد جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا جریمه خودرو تردد جاده ای کرونا جریمه خودرو تردد جاده ای زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

کد خبر 6080667

دیگر خبرها

  • قیمت جدید پژوپارس اعلام شد+ جدول
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت