Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر ایران برابر تیم ملی سوریه اظهار داشت: انتظار بیشتری از تیم ملی کشورمان می رفت. مردم توقع داشتند یک بازی بهتر و قابل قبول تر را از ملی پوشان ببینند اما عدم هماهنگی و نبود یک برنامه ریزی دقیق باعث شد تا نتوانیم قدرت خود را به رخ دیگر حریفان بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه زمان کوتاهی برای هماهنگی داشتیم و بازی تدارکاتی هم وجود نداشت انتظار می رفت که تیم ملی نتواند نمایش فوق العاده ای داشته باشد. البته نبود سرمربی کنار زمین هم باعث شد تا شرایط بدتر شود و انتظار مردم از تیم ملی برآورده نشود.

دروازه بان سابق ایران در ادامه خاطرنشان کرد: مقابل سوریه تنها توانستیم از روی خلاقیت های فردی به سه امتیاز دست پیدا کنیم. مطمئنا بازی با عراق به مراتب برای ما با این شرایط سخت تر خواهد بود. عراقی ها مقابل کره جنوبی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتندو به طور حتم برنامه ریزی دقیقی خواهند داشت تا بتوانند مقابل ما به سه امتیاز دست پیدا کنند بنابراین لازم است کادر فنی تیم ملی شرایط روحی و روانی تیم را آماده کند تا ملی پوشان بتوانند نمایش خوبی مقابل عراق داشته باشند.

رشیدی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی به کرونا مبتلا شده است. اینکه چرا او در این شرایط قرار گرفته، جای بحث است. چرا سرمربی تیم ملی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به یک برنامه تلویزیونی می رود و چرا فدراسیون او را به طور کامل مراقبت نمی کند تا دچار چنین مشکلی نشود. همیشه حضور سرمربی کنار زمین اثر بسیار مثبتی خواهد داشت و نبودش تأثیر منفی به جای می گذارد. امیدوارم سرمربی تیم ملی هر چه زودتر بهبودی کامل را به دست آورد تا بتواند از کنار خط با بازیکنانش ارتباط برقرار کرده و نکات فنی را به آنان گوشزد کند.

وی در پایان گفت: برابر سوریه به یک برد دست یافتیم. عراق به مراتب پرقدرت تر از سوریه خواهد بود. باید کادر فنی، کارهای تاکتیکی اش را براساس شرایط تیم عراق انجام دهد. اسکوچیچ باید بداند یک اشتباه کوچک شرایط را برای تیم ملی کشورمان سخت خواهد کرد. حالا که این روزها بحث برکناری این سرمربی قوت زیادی گرفته است، او باید هوشیار باشد و اجازه ندهد چنین اتفاقی برای او رخ دهد.

کد خبر 5295747

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور رشیدی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال سوریه لیگ برتر فوتبال ایران پارالمپیک تیر و کمان تیم فوتبال پرسپولیس دوومیدانی هندبال تیراندازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی

ایسنا/فارس طی مراسمی و همزمان با ایام نوروز ۱۴۰۳, آبراهه‌های ۲۵۰۰ ساله تخت جمشید مقابل گردشگران بازگشایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز، ۸ فروردین در حاشیه این مراسم گفت: آبراهه‌های دو هزار و ۵۰۰ ساله به‌عنوان جاذبه جدید گردشگری در مجموعه جهانی تخت جمشید برای بازدید مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان این مجموعه گشایش یافت.

محمد ثابت اقلیدی گفت: بخش ورودی و خروجی آبراهه‌های مجموعه جهانی تخت جمشید مقابل گردشگران بازگشایی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: این آبراهه‌ها از آثار شاخص و منحصربه‌فرد در مجموعه جهانی تخت جمشید به شمار می‌رود که قدمتشان به دوره هخامنشی می‌رسد و درواقع بازگشایی آن جاذبه جدیدی در این مجموعه خواهد بود.

وی گفت: آبراهه‌های تخت جمشید به طول یک هزار و ۸۰۰ متر در زیر تمام کاخ‌های تخت جمشید و در عمق بین ۳ تا ۵ متری در دل صخره‌های سنگی زیر تخت جمشید کنده‌شده‌اند.

ثابت اقلیدی افزود: بخشی از این آبراهه‌ها با بلوک‌های سنگی تمام تراش در ابعاد مختلف و ارتفاع و پهنای داخلی آبراهه‌ها به پهنای یک متر تا بلندای یک تا ۳ متر در بخش های شمالی جنوبی شرقی و غربی تختگاه ۱۲ هکتاری تخت جمشید قرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه همه این آبراهه‌ها در دوره هخامنشی ایجاد شده‌اند، افزود: کاوش این آبراهه‌ها از حدود ۸۵ سال پیش تا به امروز ادامه دارد و هرساله لایروبی می‌شوند.

ثابت اقلیدی افزود: هدایت آب‌های سطحی و پشت‌بام بناهای هخامنشی به‌ویژه در زمان بارندگی به بیرون از تختگاه تخت جمشید از مهم‌ترین کارکرد این آبراهه‌ها است.

وی با بیان اینکه فرضیه‌هایی هم وجود دارد که آب شرب از این آبراهه‌ها به‌طرف تختگاه هدایت می‌شده است، افزود: آب درون این آبراهه‌ها در تمام طول سال جاری بوده است و دسترسی به آب شرب روزانه از طریق همین پلکان ورودی واقع در بخش شرقی کاخ تختگاه وجود داشته است که این نظام سنتی دسترسی به آب در نظام شهرنشینی ایرانی بعد از دوره هخامنشی هم در شهرهای ایران تداوم پیدا می‌کند که رایج‌ترین آن در شهر یزد داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • با تمام امکانات و قوا در کنار مقاومت و مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • بازگشایی آبراهه‌های تخت جمشید مقابل گردشگران نوروزی
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟