Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:13:35 GMT

درگیری مرگبار در میرداماد+ جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۹۲۶۰

درگیری مرگبار در میرداماد+ جزئیات

نزاع خونین در شهرک میرداماد تبریز جان دو شهروند تبریزی را گرفت.

به گزارش برنا؛ این بار پرونده ای بر روی میز "یوسف ضیامهر"، قاضی ویژه قتل در شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز قرار می گیرد که در آن دو مرد در نزاعی خونین در میرداماد تبریز جان خود را از دست می دهند.

ماجرا چه بود؟

عقربه های ساعت یک بامداد جمعه، پنجم شهریور را نشان می داد و کوچه در تاریکی و سکوت مطلق بود که هیاهو و سر و صدای ناگهانی، همسایگان را به کوچه کشاند و چشمان متعجبشان نظاره گر نزاع خونین بود که در آن چندین مرد با قمه و چاقو به جان همدیگر افتاده و سعی در زخمی نمودن طرف مقابل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین همسایه ها سریع با پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش می دهند، ماموران اداره آگاهی تبریز نیز به محل حادثه مراجعه و با جسد خونین دو مرد مواجه می شوند؛ موضوع جهت رسیدگی و بررسی سایر ابعاد، به یوسف ضیامهر بازپرس ویژه قتل مخابره می شود و وی نیز بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و کشف علت قتل، وارد عمل می شود.

بنابراین گزارش و به گفته قاضی پرونده، بامداد جمعه عده ای به در منزل مردی در میرداماد (که با هم شریک ملکی بودند) مراجعه می کنند که در نهایت به دلیل اختلافاتی که بر سر ملک داشتند کارشان به نزاع کشیده می شود.

در این نزاع از یک طرف دعوا دو تن کشته شده و مردی ۲۵ ساله نیز زخمی شده است؛ همچنین از طرف دیگر سه تن به طور جزئی زخمی شده و یک تن نیز جراحت نسبتا عمیق دارد که در حال حاضر وضع عمومی تمامی جراحت دیدگان مساعد است.

با توجه به دوربین های مداربسته و...، متهمان به قتل این پرونده شناسایی و به جرم خود اعتراف کرده اند و سایر افراد نیز که در نزاع بودند، تحت تعقیب هستند و طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل انقلاب جرم دوربین قانون تبریز درگیری درگیری مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بامداد امروز در پی نزاع و درگیری بین ۲ خانواده یک نفر با اسلحه‌گرم جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ نفر دیگر از خانواده مقتول به شدت زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه هویت قاتل معلوم است، افزود: تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران