Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:19:13 GMT

۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ بین مدارس محروم شیروان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۱۱۱۲

۱۰۰ دستگاه لپ‌تاپ بین مدارس محروم شیروان توزیع شد

مظفر نادری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از نگاه کریمانه مسئولان و خیرین شهرستان اظهار داشت: این اقدام خیرخواهانه با تلاش و پیگیری نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت کرونا و آموزش به صورت مجازی و حضوری این دستگاه ها کمک زیادی در امر یادگیری دروس دانش آموزان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اضافه کرد: در سال های گذشته هم تعدادی لپ تاپ به مدارس روستایی و عشایری شهرستان تحویل داده شد زیرا که بسیاری از مدارس محروم از داشتن سیستم ولپ تاپ محروم بودند.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها مدارس خراسان شمالی شیروان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خراسان شمالی شیروان مدارس خراسان شمالی شیروان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ دولت اسماعیل زاده افزود: ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان در سال ۱۴۰۲ راکد اعلام شده بود که نیمی از آن احیا و به چرخه تولید برگشت.
وی گفت: مشکلات مالی از دلیل اصلی راکد بودن این واحد‌های تولیدی بود که با حمایت‌های ویژه دولت و پرداخت تسهیلات مشکلات آنها برطرف شد.
وی بیان کرد: مجوز کشتارگاه صنعتی شیروان و گاوداری هزار راسی با هدف تکمیل زنجیره گوشت قرمز اخذ شد و راه اندازی طرح‌های در حال ساخت کارپید کلسیم، فرو آلیاژ، ریسندگی کتان و سایر طرح‌ها تسریع می‌شود.
۹۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان شیروان با هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در حال فعالیت است.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان تا عبور سامانه بارشی
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند