Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:18:28 GMT

رییس جمهور زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۰۱۸۶۸

رییس جمهور زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد

آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی به اتفاق هیات همراه زاهدان را به قصد تهران ترک کرد.

به گزارش برنا،  آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی به اتفاق هیات همراه در پایان سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان جمعه شب زاهدان را به قصد تهران ترک کرد.

 وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس دفتر رییس‌جمهوری، در سفر به سیستان و بلوچستان همراه آیت الله رئیسى بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان اقتصاد معدن سازمان برنامه و بودجه زاهدان آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان