Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جریان سفر به دو حوزه قضایی شهرستان خانمیرزا و بخش فلارد حفظ کرامت انسانی شهروندان و تکریم ارباب رجوع را ملاک کار و عمل در دستگاه قضایی عنوان کرد.

او با تأکید بر اینکه حفظ حقوق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات مردم جزو اولویت‌های کار دستگاه قضاست گفت: توجه به حقوق مردم و صیانت از آن مستلزم نظارت درون سازمانی و رفع اشکالات احتمالی در دادگستری است که این موضوع با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه باید سرلوحه کار همه خدمتگزاران مردم در دستگاه قضایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تجلیل رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از برنامه سازان حوزه قضا

بهرامی با بیان این مطلب که باید از دستگاه قضایی صدایی واحد شنیده شود بیان داشت: نهاد قضایی برای اجرای احکام صادره و توسعه عدالت باید همانند ید واحده و به صورت مستقل عمل نماید و البته این استقلال نافی همکاری با سایر دستگاه‌ها به منظور ایجاد امنیت و صیانت از حقوق مردم نیست.

او یکی از وظایف مهم مدیران قضایی را نظارت بر زیر مجموعه و ارتباط موثر با کارکنان دانست و تصریح کرد: لازمه کسب رضایتمندی مردم و ارتقاء سطح جایگاه سازمانی نزد شهروندان توجه به نظم و انضباط کاری و استفاده بهینه از زمان و امکانات است و چنانچه مسئول قضایی در هر حوزه از این مهم غافل شود نمی‌تواند در پیشبرد اهداف سازمان و تعامل با مردم موفق باشد.

گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری و هیئت همراه در بازدید از مجموعه‌های قضایی شهرستان خانمیرزا و بخش فلارد ضمن تقدیر از زحمات قضات و کارمندان از پرسنل نمونه این دو مجموعه تجلیل کردند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکریم ارباب رجوع دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۰۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، گفت: اجرای برنامه‌‎های دهه کرامت باید طوری باشد که مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جلسه ستاد دهه کرامت استان، اظهار داشت: برنامه‌های که  در دهه کرامت اجرا می‌شود، مقدمه‌ای برای کرامت انسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کرامت که بزرگواری است در مقابل دنائت که پستی است قرار دارد، افزود: نامگذاری هفته‌ای به نام دهه کرامت، حالت سمبولیک دارد و برگزاری برنامه‌ها در دهه کرامت برای این است که تابلوی کرامت نوع بشر در جامعه پر رنگ‍‌تر شود.

به گفته وی خداوند کرامت را در وجود بشر گذاشته است و ما باید تلاش کنیم تا این بزرگواری را در خود نگهداری کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه دهه کرامت از جمله موضوع‌های فرهنگی است، گفت: پست‌ترین انسان‌ها کسی است که به پرستش مال، شهرت و غیره پرداخته و تا این فرهنگ در جامعه اصلاح نشود، اصلاح بشر امکان پذیر نیست.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب این برنامه‌ها بفهمد که کرامت برای انسان است.

عبادی تاکید کرد: برگزاری صرف برنامه‌های در دهه کرامت شایسته نیست بلکه ارزش آن زمانی است که از این طریق مفاهیم و فرهنگ کرامت به مردم جامعه منتقل شود.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان